Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Salarisadministrateur

Salarisadministrateur

Werkervaring interimmanager

Functie: Salarisadministrateur (Medeweker Financieel Economische Zaken)
Bedrijf: \"Non-profit organisatie\" te Den Haag
Periode: Februari 2009 - heden
Werkzaamheden Verwerken van salarismutaties, controleren gegevens (zowel fiscaal en sociaal als arbeidsrechtelijk), salarisuitbetaling, aangifte LB, verschaffen van personeel- en salarisinformatie (o.a. managementrapportages), te woord staan van werknemers en het management op salaris- en arbeidsrechtelijk gebied. Aansluiting financiële administratie, pensioenmutaties, beheer personele verzekeringen, ziekmeldingen, werkgeversverklaringen. Project schrijven van een handboek salarissen: afgerond. Project nieuw personeels- en salarissysteem: in volle gang.

Functie: Salarisadministrateur/Medewerker Personeelszaken
Bedrijf: Zorg in Nederland B.V. te Gouda (Detachering)
Periode: Maart 2008 - Januari 2009
Werkzaamheden: Verwerken van salarismutaties, controleren gegevens (zowel fiscaal en sociaal als arbeidsrechtelijk), salarisuitbetaling, aangifte LB, verschaffen van personeel- en salarisinformatie (o.a. managementrapportages), te woord staan van werknemers en het management op salaris- en arbeidsrechtelijk gebied.
Opstellen van en verwerken van wijzigingen in arbeidscontracten, ziekmeldingen, werkgeversverklaringen. Project schrijven van een handboek salarissen: afgerond.

Functie: Salarisadministrateur
Bedrijf: ADP Nederland B.V. te Capelle a/d IJssel (Detachering)
Periode: April 2007 - februari 2008
Werkzaamheden: Verwerken en opstellen van salarismutaties van klanten die hun salarisadministratie volledig uitbesteden (via telefoon, e-mail of op locatie), beoordelen en controleren van gegevens op juistheid (zowel op fiscaal en sociaal verzekeringsgebied en op verwerkbaarheid binnen CAO’s), het informeren en adviseren van klanten hierover. Verantwoordelijk zijn voor de correcte en tijdige salarisverwerking van ‘eigen’ klanten, het continu alert zijn op verbeteringen om door te voeren in het proces van de salarisadministratie. Het zelfstandig zorgdragen voor de juistheid van de informatie en mutaties aan de Belastingdienst, werkgeversinstanties, verzekeringsmaatschappijen en anderen. Het maken van proforma loonstroken en het jaarwerk/wissel in orde maken.

Functie: Payroll Analist
Bedrijf: Dell B.V. te Amsterdam (Detachering)
Periode: December 2006 - maart 2007
Werkzaamheden: Verwerken van salarismutaties, controleren gegevens (op fiscaal en sociaal verzekeringsgebied), salarisuitbetaling, verschaffen van payroll informatie (o.a. salarisgegevens voor managers voor het berekenen van variabel salaris), te woord staan van werknemers, managers en professionals op payroll gebied, werkgeversverklaringen en openbaarvervoerskaarten.

Functie: HR Payroll Administrator
Bedrijf: Tele2-Versatel te Amsterdam Zuidoost
Periode: Mei 2004 – november 2006
Werkzaamheden: Verwerken van salaris- en personeelsmutaties, controleren gegevens (zowel fiscaal als sociaal), salarisuitbetaling, 30% regeling voor expats bijhouden en verwerken, verschaffen van personeel- en payroll informatie (o.a. managementrapportages), te woord staan van werknemers, managers en professionals op payroll gebied (soms arbeidsrechtelijk), aanleveren van de journaalpost en cumulatieve gegevens bij de afdeling finance en zorgdragen voor de financiële aansluiting van diverse payroll gerelateerde grootboekrekeningen.

Functie: Praktijkmedewerker/secretaresse
Bedrijf: Novagraaf Nederland B.V. te Amsterdam Zuidoost
Periode: Juni 2002 – april 2004

Functie: Administratief medewerker afdeling Gegevensbeheer
Bedrijf: Novagraaf Nederland B.V. te Amsterdam Zuidoost
Periode: 1999 – mei 2002

Functie: Kassiere, winkelmedewerker, keukenmedewerker
Bedrijf: Xenos B.V., Le Drugstore B.V., bejaardentehuis \\\"Onze Woning\\\" te Amsterdam Zuidoost
Periode: 1997- 1999

Opleiding interimmanager

September 2010
Boekhouden in 2 dagen
Markus Verbeek Financiële Opleidingen,Certificaat behaald

September 2006 – Augustus 2009
HBO MER (Management Economie en Recht) (incl MBA)
Hogeschool InHolland te Amsterdam, Diploma behaald

Februari 2005 – juli 2005
PDL (Praktijk Diploma Loonadministratie)
Markus Verbeek Financiële Opleidingen, Diploma behaald

Augustus 2003 – juni 2004
Medewerker Personeelszaken/Loonadministratie
LOI opleidingen, Diploma behaald

2003
Gevorderdencursus Intellectueel Eigendomsrecht
Novagraaf Nederland B.V., Certificaat behaald

2001
Algemene correspondentie Engels
Avondopleidingen Schoevers, Certificaat behaald

1999
Word \\\'97 NL en Typen
Randstad opleidingen, Certificaten behaald

1993 – 1999
HAVO
Open Schoolgemeenschap Bijlmer, Diploma behaald

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Accuraat, zelfstandig (maar ook goed in teamverband werkend), flexibel, initiatief nemend, meedenkend, servicegericht en betrouwbaar.

Talenkennis interimmanager

Nederlands in woord en geschrift
Engels in geschrift

Overig

-typevaardigheid
-ervaring met Microsoft Word, Excel, Outlook
-kennis van PMS/Payfact (LogicaCMG), Cobra, Perman I (ADP), Cura (Unit4), Beaufort/ASAP (Raet)
-kennis van Exact en Snelstart


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :