Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim manager

interim manager

Werkervaring interimmanager

-Evenementen uitgevoerd van concept, uitnodigingen, volledige productie alsmede de after-sales ( 2010):


-Zissles Aruba( 2010) ( maart tot en met juli )

-Volledig bedacht, uitgevoerd, operationeel management opgezet, dinershow geschreven, entertainment gecontracteerd en volledige verbouwing aangestuurd vanuit alle delen van de wereld qua logistiek gedurende de afgelopen 5 maanden.

-Personeelsfeest i.o.v. Starlight ( najaar 2010 )

-Sibos Abn Amro beursweek RAI ( alle events gedurende een week voor ABN AMRO) ( najaar 2010 )


-Evenementen uitgevoerd van concept, uitnodigingen, volledige productie alsmede de after-sales ( najaar 2008 + 2009):


-Internationale beursmeeting Fortis Naaldwijk 2008

-Fortis personeelsfeest Fantasy Island 2008

-Giorgio Armani summer & winter presentation 2009

-Fashion Hotel Amsterdam, concept and opening 2009

-Reinaerde personeelsfeest 2009

-Vrijwilligersfeest Rotterdam i.o.v. Feyenoord Stadion 2009

-Fortis Feest 2009 Spaarnwoude golf

-GMG feest 2009

-Dream-City Rotterdam 2009

-Elite Modellook of the Year 2009 (2009)

-Securecom feest ( 2009 )


-sales en eventafdeling opgezet bij Brothers Bunnik ( 2006 – 2008 )

(eerst in loondienst, daarna als leverancier)

Dit zijn in 2 jaar tijd ongeveer 40 grote events geweest besloten. Daarnaast heb ik structuur gegeven aan hun vaste programmering van de weekenden.




Van/tot oktober 2003 – december 2005
Functie: Destination Business Development Manager

Functieomschr.:

- destination business development management
- zelfstandig contracteren hotels en appartementen Europa
- inkoop vluchten
- begeleiding reisleiding
- begeleiden agentschappen ter plaatse
- commerciële nieuwe activiteiten ontplooien
- verkoopplannen maken
- presentaties voorbereiden





Van/tot: februari 2002/juni 2002
Functie: interim manager
Landen: Turkije en Canarische Eilanden, Mexico en Ibiza

Functieomschr.:
- busmaatschappen contracteren
- hotels en appartementen contracteren
- excursieprogramma\\\'s ontwerpen en laten uitvoeren
- contractbesprekingen met buitenlandse bedrijven voor sales en promotie
- reisleiding ondersteunen en begeleiden
- gidsen contracteren
- fotoshootings doen voor appartementen en hotels


Van/tot: 1999 – 2002 (januari)
Functie: banquet/ sales manager
Hoofdkantoor: Asten

Functieomschr.:
- plannen en aansturen van 100 medewerkers banqueting, mede via de supervisors en afdelingshoofden
- plannen van uitzendkrachten
- geven van aanwijzingen en instructies aan de supervisors
- beheren van de zalen en daartoe behorende pantrys, en magazijnen, cateringauto\\\'s
- verantwoordelijke voor de cateringcontracten
- het onderhouden van contacten met opdrachtgevers
- verantwoordelijke voor de financiële resultaten
- toezien op juist gebruik en op tijdig en voldoende schoonmaken en onderhoud
- organiseren, verkopen van: feesten en partijen, bruiloften, seminars, themafeesten, inschrijffeesten,
vergaderingen, congressen, cateringopdrachten.
- zorgdragen voor de uitvoering van bijeenkomsten overeenkomstig de afspraken
- signaleren van mankementen, opvangen van klachten c.q. opmerkingen en nemen van passende maatregelen
- geven van trainingen en cursussen aan alle nieuwe medewerkers en stafleden
- verantwoordelijk voor het opstellen van de inwerkprogramma\\\'s
- begeleiden van nieuwe werknemers/leerlingen overeenkomstig de huisstijl
- voorraadsysteem bijhouden
- dutydiensten draaien
- leveren van een bijdrage aan de inhoud en samenstelling van arrangementen door het inbrengen van ideeën/suggesties e.d. conform huisstijl mede a.d.h. signalen van gasten. Doen van voorstellen m.b.t. aanpassing van werkwijzen en procedures, inrichting van restaurants, buffetten, hotelkamers
- opstellen van de jaarlijkse investeringsaanvraag met betrekking tot sales en banqueting
- budgetmatig aan de hand van maandlijsten zelfstandig kleinere investeringen doen
- salesactiviteiten promoten
- het werven en selecteren van personeel
- het houden van functioneringsgesprekken
- stimuleren van vakontwikkeling en het daartoe adviseren naar de directie toe
- organiseren van afdelingsoverleggen
- onderhouden van contacten met medewerkers, interne afdelingen en gasten
- eindverantwoordelijk voor het product banqueting en sales in de breedste zin van het woord

Afgeronde projecten:

1.Opleidingsplan en inwerkprogramma geschreven
2.Computerprogramma bedacht en ontworpen voor het efficiënt en doelmatig beheren van urenregistratie
3.Programma geschreven in Excel voor planning van de banquetingafdeling
4.Advertenties ontworpen en selectieprocedures gehouden aan de hand van het nieuwe opleidingsplan


Van/tot: 1996 - 1999
Functie: hotelmanager
Type bedrijf: Hotel ( 150 k ) annex restaurants(3),zalen( 5 ),bars( 3), zwembaden ( 2 ), duikclub, kapsalon,
winkels,autoverhuurbedrijf, entertainmentbedrijf
Plaats: Pythagorion Samos Griekenland

Functieomschr.:
- verantwoordelijk voor dagelijkse operationele gang van zaken
- leiding geven aan team van diverse managementafdelingen
- het binnenhalen van nieuwe relaties
- het verkopen van het zalencomplex
- plannen van stafleden en management
- zorgdragen van bijeenkomsten overeenkomstig
- doen van investeringsvoorstellen boven het gebudgetteerde.
- het toezien en verlagen van kosten
- salesactiviteiten promoten
- het toezien op een zo\\\'n aantrekkelijk mogelijk product en dienstaanbod in winkels, kapsalon en beautycentra etc.
- het ontwikkelen van nieuwe menu\\\'s
- het contracteren van touroperators
- het onderhouden van contacten
- het bedenken van nieuwe horeca-concepten
- het contracteren van werknemers (internationale crew )
- ondernemingsplan schrijven
- autoverhuurcontracten opstellen
- excursieprogramma\\\'s ontwikkelen in samenwerking met betrokken partijen
- het onderhouden van contacten met reisleiding en luchthavenafdelingen
- eindverantwoordelijk voor het bewaken van productiviteit en het bruto bedrijfsrendement


Van/tot: 1994 - 1996
Functie: Restaurantmanager
Type-bedrijf: Hotel annex restaurants
Plaats: Kirchberg Tirol Oostenrijk

Functieomschr.:
- meewerkend manager in het restaurant
- het maken van roosters personeel
- het maken van menu\\\'s in samenwerking met chef-kok
- het bedienen van gasten
- verantwoordelijk voor de inrichting van het restaurant

Opleiding interimmanager

Schoolopleidingen

Naam Opleiding: NHTV (recreatie en toerisme Breda) HBO
Van/tot: 1988 - 1992
Diploma: ja

Naam Opleiding: M.E.A.O.(vrije richting) MBO
Van/tot: 1986 - 1988
Diploma: ja

Naam Opleiding: M.A.V.O.
Van/tot: 1982 - 1986
Diploma: ja

Bedrijfstrainingen en cursussen

2001 Bedrijfshulpverlening
2000 Personeelsmanagement
1999 – 2000 Fidelio voorraadbeheersysteem
1999 Restaurant 1 en 2
1998 – 1999 Logistiek en planning
Van/tot:

Computervaardigheden

1.Word
2.Excel
3.Exact
4.Internet
5.Fidelio

Talenkennis interimmanager

Talen:

Nederlands: goed in woord en geschrift
Duits: goed in woord
Engels: goed in woord en geschrift
Basiskennis: Spaans



Overig

Mijn ervaringen gedurende de laatste 10 jaar in binnen -en buitenland heeft mij een schat aan managementervaring opgeleverd mede dankzij een werkomgeving met een diversiteit aan nationaliteiten.

Door mijn kwaliteiten als banquet/salesmanager en als sales/eventmanager en later als eigen ondernemer zwaar op de proef zijn gesteld en ik gerust zeggen dat ik bedrijfsorganisatorisch goed ontwikkeld ben en gedreven in het aansturen van operationele afdelingen

Dankzij mijn buitenlandse ervaring is ook de kennis van het doelmatig budgetteren en het maken van begrotingen mij duidelijk geworden en heb ik de mogelijkheid gekregen om de onderstaande activiteiten zelfstandig te kunnen uitvoeren, dit samen met mijn team van mensen.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :