Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Senior Interim Recruiter

Senior Interim Recruiter

Werkervaring interimmanager

Als ondernemer betrokken en werkzaam binnen onderstaande organisaties:

Periode: augustus 2005 – heden
Functie: Recruitment manager
Organisatie:
Detacheringsorganisatie/ Werving- & Selectie organisatie binnen (combinatie van) Informatietechnologie en Finance. Voornamelijk actief binnen Talentmanagement (aantrekken en introductie van jong talent met HBO en WO achtergrond) binnen Bank- en verzekeringswezen. Daarnaast verzorgen van introducties van medior en senior kandidaten binnen finance- en bedrijfskundige functies.

Grootte:
27 mensen extern, 3 mensen intern (totaal 33 FTE’s)

Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor het gehele proces van de instroom van nieuwe medewerkers voor relaties (Rabobank Nederland/ International, ABN Amro, ING (Lease), Zwitserleven en Achmea (Zorg/ Sociale Zekerheid).

• Aansturen team recruiters (3 FTE’s);
• Onderhouden netwerk business partners;
• Opstellen profielen in samenspraak met opdrachtgever;
• Interviewen potentiële kandidaten.

Resultaat:
• Professionalisering organisatie (automatisering binnen selectieproces/ uitbreiding intern team/ bewustwording ons vak);
• Omzet per jaar verdubbeld;
• Verhouding inkoop/ eigen mensen verbeterd naar 20/80, met als resultaat toename van de marge met 250%;
• Succesvolle introducties verzorgd van potentiële talenten (gemiddeld 25 op jaarbasis);
• Continue uitbreiding klantenportefeuille;
• Toevoeging diverse sources binnen bestaande processen (globalisering, contacten leggen met resources binnen- en buiten Europa).


Periode: juli 2007 – heden
Functie: Adviseur Recruitment organisatie
Organisatie:
Als adviseur betrokken binnen het operationele proces. Tezamen met mede (senior) aandeelhouder verantwoordelijk voor het coachen en aanbrengen van een netwerk in meerdere initiatieven.

Resultaat:
• Vanaf juni 2008, heeft de organisatie een 10-tal consultants in dienst (allen jonge professionals met minimaal een HBO opleiding, richting Bedrijfseconomie). Prognose eind 2008: 13 consultants.
• Uitbouw van de organisatie met een business unit onder de holding welke zich specifiek richt op de markt van gespecialiseerde functies met vaste capaciteitsvraagstukken. Deze liggen op (het snijvlak van) Finance en IT. Het gaat hierbij om talentmanagement trajecten.

Periode: 1998 – juli 2005
Organisatie: medeoprichter van Jobsuppliers B.V. - Haarlem
Detacheringsorganisatie/ Werving- & Selectie organisatie binnen de Informatietechnologie. We richtten ons voornamelijk op het segment IT Beheer.

Grootte: 3 aandeelhouders. Hoogst aantal medewerkers 20 FTE’s.

Werkzaamheden:
• Voeren van de financiële administratie (holding, 2 werkmaatschappijen);
• Werving nieuwe medewerkers;
• Strategie bepaling.


Opleiding interimmanager

1995 – 2000
HBO, Small Business, diploma
Haarlem Business School, Haarlem
In 1998 voor de opleiding, gedurende 4 maanden een opdracht uitgevoerd in Kaapstad, Zuid Afrika.

1992 – 1995
MEAO, Commerciële economie – Roosendaal diploma

1987 – 1995
HAVO, Mollerlyceum - Bergen op Zoom

training
2008 Rise, Internet search/ Professional


Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engeld

Overig

MS Office (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint) Uitstekend
Exact voor MS Windows Goed
RIS (Tangram) Goed
Super Office Goed

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :