Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim

Interim

Werkervaring interimmanager

- Februari 2008 – juli 2008 Accounting Plaza, Hoofd Boekhouder Ahold Effiency European en Ahold proSourcýng bv, Voorbereiden overdracht boekhouding vanuit Nederland naar Polen.
Overname van de AEE boekhouding vanuit Zaandam en daarna voorbereiden van de overdracht, tevens inwerk van medewerkers. Opstellen en bespreken van vierwekelijkse rapportage met AEE Controlling. Controle Grootboek op juiste boekingen, Tussenrekeningen uitzoeken. Contact met Ahold Chezh, Slovakia, Sweden enz.. betreft InterCompany saldo´s.

- December 2007 – januari 2008 Arcadis Aqumen, Assistent Controller, Afsluiting jaarwerk, Jaarrekening voorbereiden voor de accountant.

- Oktober 2007 – december 2007 SenterNovem, Het beoordelen van begrotingen van subsidieaanvragen, als Financieel Medewerker van het team en het aansturen van tenderperiode andere medewerkers. Tevens het uitvoeren van alle financiële werkzaamheden mbt het beheer van lopende projecten. Veel contact met de klant, projectleider en de interne audit.

- Juli 2007 – oktober 2007 Zuwe Ziekenhuis, Medewerker Planning & Control. Opstellen van management rapportage, Controle Grootboek op juiste boekingen, voorbereiden begroting en I-functionaris (ondersteuning van medewerkers bij Exact software).


- 2006 – juli 2007 UGIAD, ondernemersvereniging, Manager, Organiseren activiteiten en Externe contacten, 16 uur per week
Hoofdverantwoordelijk voor het organiseren van activiteiten en contact legging met externe organisaties zoals kvk, gemeente en de banken.

- 2005 – juli 2007 St. Cemin, Manager, Financiën, P&O en Externe contacten, 24 uur per week
Hoofdverantwoordelijk voor Financiën en P&O. Ondersteuning en aanspreekpunt van de medewerkers. Verantwoording richting geldschieters. Vinden van financiële middelen.
Contactlegging en aanspreekpunt Externe contacten, zoals, Overheid instellingen, fondsen, scholen en overige instellingen.

- juli 2006 – St. NVMP, 1 maand: Advisering kostprijs verdeling van producten naar een afdeling. Beschrijving en rapporteren.




- 2004 – 2005 Een Lokale Rabobank, Financiële controller, 13 maanden, 36 uur per week
Onderhoud/beheer NOFA (Administratiepakket), Maandrapportages samenstellen (bijv. over het maandresultaat en renterisico), Het maken van prognoses en begroting, Bankbreed kwartaalverslag samenstellen, Opmaken van de jaarrekening, Adviseren van beheerscolleges, MT en directie op financieel control gebied

- 2003 Bouwfonds, projectadministratie, 1 maand, 40 uur per week
Projectadministratie en crediteurenbeheer

- 2002-2004 Kom & Cer bv, financieel controller, 16 maanden, 16 uur per week
Advisering directie op financieel gebied, opmaak jaarrekening, ondersteuning en opleiden van de financieel medewerker en salarisadministratie.

Administratie/boekhouding

- Diverse MKB bedrijven
Advisering MKB ondernemers, invoer boekhouding, opmaak jaarrekening.


2000-2003: Berenschot Interim management & Berenschot International Solutions
Functie: Financiële controller
Rapportage directie, balansopstellen, projectadministratie, debiteuren- crediteurenbeheer, rapporteren aan de accountants, opstellen begroting, ondersteuning projectleiders, contacten leggen met externe adviseurs.
Projectadministratie van interim- en internationale (Europese Commissie) opdrachten.
Leiding gegeven aan 4 werknemers.

1998-2000: Berenschot Euromanagement
Functie: Projectadministrateur
Projectadministratie van meer dan 500 internationale projecten, debiteuren- crediteurenbeheer, bankboek.

1998-1999: Annifer bv
Functie: boekhouder (Parttime)
Werkzaamheden: bijhouden administratie van verschillende klanten.

1998-1998: ROC Amelanden
Functie: Trainer (Parttime)
Werkzaamheden: Begeleider tijdens computerlessen

Stage: 4e jaar HBO,4 maanden
Annifer bv
Werkzaamheden: invoeren administratie MKB-bedrijven, aangifte BTW, facturering,
debiteuren- en crediteuren beheer.

Stage: 2e jaar HBO, 3 maanden
Kombassan Holding, Turkije
Werkzaamheden: financiële administratie dochterbedrijf (Drukkerij)



Opleiding interimmanager

HBO

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Sociaal, vriendelijk, communicatief vaardig,
Representatief, accuraat


Talenkennis interimmanager

NL, ENG

Overig

Automatiseringskennis MS Office, Lotus 123, Exact Globe 2003, Davilex
Kluwer salarisadministratie, Roos & Roos, Oracle, SAP,Peoplesoft en Navision (alleen GB)


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :