Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Kwaliteitsmanager / Administrateur

Kwaliteitsmanager / Administrateur

Werkervaring interimmanager

Van mei 2000 tot december 2003 te Den Haag
Als zelfstandige werkzaam geweest bij een middelgroot bedrijf als parttime KAM Manager.
Tot mijn taken behoren:
- het opzetten en aanpassen van het managementsysteem.
- het uitvoeren van interne audits
- het up-to-date houden van het managementsysteem in het computersysteem
- het voorbereiden en organiseren van de directiebeoordelingen (M.R.)
- het kwaliteitssysteem van deze organisatie nu gebracht op het niveau van de nieuwe norm ISO9001:2000
-het VGM zorgsysteem onderhouden.

Deze job omvat werkzaamheden voor gemiddeld 2 dagen per maand en loopt dus in december 2003 af.


Van dec. 2000 tot heden
Als administrateur te Delft:
Voor een kleine stichting voor ontwikkelingshulp: het opzetten en bijhouden van een eenvoudige computerboekhouding en project administratie.
Deze werkzaamheden lopen door maar omvatten 2 dagen per jaar.

Van dec.1999 tot mei 2000
Als zelfstandige onderstaande werkzaamheden bij FCI Nederland en FCI Belgium in deze maanden afgebouwd en overgedragen aan mijn opvolgers.



Bij de volgende bedrijven ben ik in vaste dienst geweest tot mijn VUT in december 1999.
Getuigschriften zijn van alle aanwezig.

Van 1993 tot dec.1999 QUALITY Manager FCI Nederland en FCI Belgium
In deze periode als Quality Manager bij FCI Nederland verantwoordelijk voor het kwaliteitssysteem, maar later eveneens voor de zustervestiging FCI Belgium in Brussel.
Werkzaamheden als Quality Manager waren:
- het opzetten van een kwaliteitssysteem.
- het houden van interne audits
- het up-to-date houden van dit systeem in het computersysteem.
- als directievertegenwoordiger contactpersoon voor de certificerende instelling.

Van 1977 tot 1993 OFFICE Manager bij FCI Nederland te Capelle a/d IJssel
Bij deze internationale verkooporganisatie van elektronische en elektrotechnische verbindingen als Office Manager verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van kantoor en magazijn in Nederland

Van 1969 tot1977 NKF Kabel te Delft
Werkzaamheden op de Technische Inkoop van deze grote kabelfabriek als administrateur groepsleider van 1 juli 1969 t.m 30 september 1974 en als technisch assistent in de Productiemiddelen goroep van 1 oktober 1974 t.m 15 juli 1977


Van 1954 tot 1977 in dienst bij verschillende bedrijven Technisch Unie, Klein’s Handelsmaatschappij te Amsterdam
Diverse administratieve en logistieke taken eerst als uitvoerende en later als leidinggevende o.a. debiteurenadministratie, budgetadministratie, inklaringen, voorraad- en inkoopadministratie en het inkopen van elektrotechnische materialen.



Opleiding interimmanager

Basisopleiding
- Mulo A en Mulo B
- Handelscorrespondentie diploma’s Engels, Duits, Nederlands en Frans.
- Praktijkdiploma Boekhouden, Moderne Bedrijfsadministratie
- Diverse cursussen PBNA op gebied van Elektrotechniek, Elektrotechnische materialen en verlichtingtechniek.

Kwaliteitszorg en Veiligheid (VCA)
1993 Deelname workshop "Kwaliteitsmanager als interne adviseur"(KDI).
1993 Diploma Manager Interne Auditing. (KDI)
1998 Normkennis Milieuzorgsystemen ISO14001 1-dags cursus (BVQI)
2000 VCA + praktijk VCA audits. (Lloyd’s)
2000 Veiligheid voor leidinggevenden (VCA) (PBNA)



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Software beheersing:
Windows 98 en XP, Word – Excel – Visio


Talenkennis interimmanager

- Handelscorrespondentie diploma’s Engels, Duits, Nederlands en Frans

Overig

WAT ZOEK IK?
1)
- Parttime of tijdelijke werkzaamheden op het gebied van kwaliteitszorg- en/of veiligheidszorgsystemen.
Dit kan adviserend zijn, maar ook de bijbehorende verwerking ervan in een computersysteem is geen bezwaar.
- Ik ben inzetbaar daar waar behoefte is aan ondersteuning van bijvoorbeeld de kwaliteitsmanager, kwaliteitscoördinator of directie bij het opzetten, onderhouden en/of aanpassen van een kwaliteitszorgsysteem (ISO9001:2000) en/of een veiligheidszorgsysteem.
- Voor het houden van interne audits.
- Toekomstige opdrachtgevers komen bijvoorbeeld uit het MKB of grotere bedrijven voor deeltaken.
- Bij voorkeur regio Zuid Holland.


2)
- Ook administratieve / boekhoudkundige werkzaamheden voor een kleine of middelgrote organisatie hebben
mijn belangstelling en gezien mijn opleiding en ervaring uitvoerbaar in goed overleg .


WAT BIED IK?

- Ervaring in het opzetten en/of onderhouden van kwaliteitssystemen of managementsystemen.
- Ruime administratieve ervaring
- Flexibele instelling
- Zeer redelijk tarief
- Kortlopende projecten welkom.
- Ben nog enthousiast en heb de tijd om wat werk, zoals boven vermeld, uit te voeren.



 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :