Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Coach, Consultant, Projectleider, Trainer

Coach, Consultant, Projectleider, Trainer

Werkervaring interimmanager

Voorbeelden van projecten en opdrachten
Consultant | Everest
Opdracht: Adviseren en ondersteunen bij het professionaliseren van HR beleid, het opstellen en implementeren van: functiebeschrijvingen, competentiemanagement, beoordelingssystematiek en opleidings- en ontwikkelingsplan.

Consultant/Projectcoördinator| Avenance Nederland B.V.
Opdracht: Het maken van een HR handboek met daarin de procesbeschrijvingen (in Visio) en de werkinstructies

Consultant/Coördinator | ADP Nederland B.V.
Opdracht: Het bezoeken van klanten t.b.v. het project Migratie klanten Logica
 Demonstraties ADP Perman
 Coördinatie van het interne proces t.b.v. migratie naar ADP Perman
 Begeleiden van de klant tijdens migratie

Projectmanager | Rabo Vastgoedgroep
Opdracht: Migratie van het huidige Salaris- en Personeelsinformatiesysteem (PView) naar een nieuwe versie (webbased). Verantwoordelijk voor: juiste en tijdige implementatie van het nieuwe systeem. Aansturing van de project-leden (7). Medewerkers opleiden. Aanpassen van de procesbeschrijvingen. Maken van HR Handboek.

Interim Hoofd Personeelsadministratie/Consultant |Rabo Vastgoedgroep
Opdracht: Vervanging van het Hoofd Centrale Personeels- en Salarisadministratie/Optimaliseren van de afdeling Personeelsadministratie. Verantwoordelijk voor: aansturing van de medewerkers van de afdeling Personeelsadministratie (2). De processen van de Personeelsadministratie in kaart brengen en daar waar nodig verbeteren. De medewerkers opleiden. Beschrijven van de processen, het maken van werkinstructies en het leveren van Managementrapportage.

Interim Salarisadministrateur (PSA) |Zadkine Cursus en Advies (ZCA)
Opdracht: Verzorgen van de salarisadministratie in Perman I voor Windows. Beantwoorden van vragen van medewerkers.

Projectmedewerker/Consultant |Rabo Vastgoedgroep
Opdracht: Als vertegenwoordiger van de afdeling Centrale Personeels- en Salarisadministratie deelnemen in het project om de conversie van de gegevens van nieuwe medewerkers in het Salaris- en Personeelsadministratiesysteem PView Composer en de implementatie van de nieuwe CAO te realiseren. Verantwoordelijk voor: coördinatie van het testtraject, ontwikkelen van nieuwe functionaliteit, beschrijven van processen, workshops organiseren voor medewerkers HR en het maken van werkinstructies.

Consultancy/Projectleider |Zadkine Cursus en Advies (ZCA)
Opdracht: Deel 1: Onderzoek hoe de dienstverlening kan worden verbeterd en lever een rapport op met conclusies een aanbevelingen.
Deel 2: Optimalisatie van de afdeling Personeelszaken & Salarisadministratie. Verantwoordelijk voor: aansturing van de projectmedewerkers (3), beschrijven van de processen, vastleggen van afspraken en verantwoordelijkheden in een SLA. Communicatie met alle betrokken partijen.

Projectleider |ABN AMRO Hypotheken Groep (AAHG)
Opdracht: Inrichting en uitrollen van Employee Self Service (ESS)/Manager Self service (MSS) module van PView Composer en digitalisering van de personeelsdossiers. Verantwoordelijk voor: aansturing van projectmedewerkers (3) en gebruikersgroep (8) , inrichting van de module conform de processen van AAHG, uitrollen van de module in de organisatie, aanspreekpunt voor dienstverlener.

Projectleider |Koninklijke de Vries
Opdracht: Implementatie van het Salaris- en Personeelsmanagementsysteem Perman II. Samenvoegen van de administraties van de vier vestigingen en afstemmen van de processen. Verantwoordelijk voor: aansturing van projectmedewerkers van HR, SV, IT (8 pers.), aanspreekpunt voor de leverancier, conversie en synchronisatie van gegevens, uniformeren en beschrijven van de processen.

Projectleider |ABN AMRO Hypotheken Groep (AAHG)
Opdracht: Ontvlechten van de administratieve HR- en Payroll processen bij Bouwfonds Holding en inpassen in de nieuwe organisatie AAHG. Verantwoordelijk voor: overdracht van gegevens door Bouwfonds, de afdeling HR van AAHG (8 pers.) voorbereiden op de ingrijpende verandering door BPO en de wijzigingen in de CAO, aanspreekpunt voor de dienstverlener (LogicaCMG), zorgdragen voor kennisoverdracht vanuit Bouwfonds en bij AAHG de processen en systemen inrichten.

Projectmedewerker/Projectcoördinator |Bouwfonds
Opdracht: Testen en implementeren van het nieuwe Personeelsinformatiesysteem PView Composer en Reporter (leverancier: Allshare). Begeleiden en opleiden van de medewerkers van de afdeling HRM tijdens het implementatietraject en de eerste fase van de ingebruikname van het systeem. Beschrijven van de diverse modules. Het maken van briefsjablonen in Word voor de koppeling met Pview. Coördineren van het gehele proces rondom de beoordelingsronde en verwerking van de daaruit voortvloeiende salarismutaties in het nieuwe systeem. Het beschrijven van de HR processen in Visio. Coördinatie van de inrichting en implementatie van de ESS/MSS module.

Projectleider |Zadkine Contracten
Opdracht: Aansturing/begeleiding van de afdeling salarisadministratie/personeelszaken. Verbeteren van de administratieve organisatie (AO) en de mogelijkheden van het salaris- en personeelsinformatiesysteem (Perman) ten volle benutten. Schriftelijk vastleggen van de processen. In verband met diverse personeelswisseling vanaf februari 2005 begeleiding van de medewerksters salarisadministratie bij de maandelijkse salarisrun en controle van de output. Het voeren van de salarisadministratie bij afwezigheid van de medewerksters.

Consultant |ADP Nederland B.V.
Opdracht: Het bezoeken van klanten t.b.v.:
 Implementatie van het Personeelsinformatiesysteem Perman I voor Windows
 Consultancy
 Relatiebeheer
 Instructie

Consultant |Stater
De opdracht: De in Word beschreven complexe HR Processen analyseren, daar waar nodig aanpassen en omzetten naar processen in Visio.

Projectcoördinator/Consultant |HJ Heinz Nederland BV
Opdracht: Aanpassen van de beschrijvingen en reviewen van de al aanwezige SOx procedures op afdelingen HR en salarisadministratie. Borgen van deze procedures op alle vestigingen ter voorbereiding van de officiële Audit. Coördineren en begeleiden van alle werkzaamheden rondom de Audit op de afdelingen HR en salarisadministratie.
Inventariseren HR procedures en vervolgens samen met gehele afdeling HR (17 pers.) zorgdragen voor oplevering van een HR handboek t.b.v. Shared Service Center.
Inventarisatie van de mogelijkheden van het personeelsinformatiesysteem ISIS. Leverancier (NVA) en gebruiker adviseren op het gebied van verbetering en optimalisatie van het systeem.

Interim medewerkster Personeelszaken |Stichting Apenheul
De opdracht: In verband met ziekte/vertrek van de medewerkster de achterstallige personeelsadministratie wegwerken. Betrokken bij invulling ontstane vacature en vervolgens de nieuwe medewerkster inwerken.

Projectleider |Stichting Apenheul
De opdracht: Aansturen/begeleiden van de medewerkers van de afdelingen personeelszaken, salarisadministratie en receptie. Verbeteren van de administratieve organisatie (AO) en het leveren van management informatie (MI) vanuit het Personeelsinformatiesysteem. Opleiden van de medewerkers en de processen beschrijven.

Dienstverbanden
Consultant Perman I voor Windows| ADP Nederland BV
01-09-2000 – 31-01-2004
Belangrijkste werkzaamheden: structureren van de HR gegevens en procedures, installeren van de software bij de klant. Implementeren van het personeelsinformatiesysteem en het geven van instructie. Begeleiding op locatie bij de klant. Voorbeeld HR trajecten: ziekteverzuim, opleidingen, genereren van managementinformatie, verslaglegging van beoordelings- en/of functioneringsgesprekken. Inrichting van Prepay voor Windows (pro-forma loonberekeningsprogramma)

Productspecialist Perman I voor Windows| ADP Nederland BV
15-03-2000 t/m 31-08-2000
Belangrijkste werkzaamheden: het telefonisch verlenen van technische en pakketinhoudelijke ondersteuning voor het Personeelsinformatiesysteem Perman I.

Assistent marketingmanager/Directiesecretaresse| Sorgeloos Hypotheek- en Pensioenmanagement
01-01-1999 t/m 14-03-2000
Belangrijkste werkzaamheden: het verzamelen, controleren en doorsturen van alle benodigde stukken voor het afhandelen van hypotheken, contact houden met de franchise vestigingen, geldverstrekkers, verzekeringsmaatschappijen en notarissen. Begeleiden en aansturen van twee administratieve medewerkers. Het verwerken van de rekening-courant voor de vestigingen, het opzetten en maken van de wekelijkse Nieuwsbrief, het coördineren van de werkzaamheden voor reclame en drukwerk en omdat dit een klein bedrijf is alle verder voorkomende werkzaamheden.

Docente| ADP Nederland BV
01-03-1998 t/m 31-12-1998
Belangrijkste werkzaamheden: klassikaal opleiding geven in de software van ADP. Deze opleidingen waren gericht op het leren werken met de software van het salarisadministratie- en personeelsinformatiesysteem.

Assistent Promotie| ADP Nederland BV
01-03-1995 t/m 28-02-1998

Coördinator Studiecentrum| ADP Nederland BV
01-06-1992 t/m 28-02-1995

Telemarketeer | ADP Nederland BV
19-12-1988 t/m 31-05-1992

Thuismanagement
29-10-1984 t/m 18-12-1988

Administratief medewerkster | Lucia Stichting
19-05-1983 t/m 28-10-1984

Assistent expediteur| Steinweg Handelsveem
18-08-1980 t/m 25-04-1983

Opleiding interimmanager

 HAVO
 Schoevers Secretaresse
 Praktijk Diploma Salarisadministratie
 Post HBO Human Resource Management
o Instrumenten Personeelsmanagement
o Vaardigheden Personeelsmanagement
o Personeelsmanagement en Organisatieverandering
 Post HBO Professioneel Coach
 NLP Practitioner

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Goede communicatieve vaardigheden, flexibele instelling, initiatief, sterk analytisch, overtuigend, hands-on mentaliteit, organisator, stressbestendig, resultaatgericht, structureren in chaotische omgevingen, zelfstandig en doorzettingsvermogen.

Talenkennis interimmanager

Nederlands - moedertaal
Engels goed
Duits matig

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :