Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager Inkoop

Manager Inkoop

Werkervaring interimmanager

Projecten:

2002-2003. Senior Projectinkoper in de suikerindustrie, verantwoordelijk voor een aantal inkoopbesparing en verbeter trajecten op basis van “Total cost” , het selecteren contracteren van facilitaire dienstverleners.

2002: Senior Inkoper / projectleider bij een toeleverancier van mechatronica modules , met als opdracht het begeleiden van een aantal inkooptrajecten voor de Key accounts en het ondersteunen en adviseren van inkoop in het algemeen.

2001-2002: Senior Projectinkoper bij een spoorweg revisiebedrijf, met als opdracht het opzetten van een aantal uitbestedingstrajecten voor het reviseren van treinonderdelen.

2000-2001: Senior Projectinkoper/leider in de data en telecombranche, met als taak het begeleiden van een aantal verbeteringsprojecten door de organisatie, het opzetten van het contractmanagement en het adviseren van de logistieke aansturing van leveranciers.

2000. Hoofd Inkoop bij een internationele producent van kunststof spuitgietproducten, gedurende die periode belast met het herstuctureren van de inkoopafdeling, zodat de inkoopactiviteiten beter aansloten in concernverband.


Vast dienstverband:

1997-2000. Manager Inkoop bij een internationale organisatie die revalidatie apparatuur ontwikkeld en produceerd, o.a. belast met strategische keuze van leveranciers en kostenbesparingsacties.

1992-1997. Hoofd Inkoop in de verwarmingindustie, belast met de dagelijkse leiding van de afdeling, verbeteren van het inkoopresultaat en de inkooplogistiek.

1990-1992. Senior Buyer bij een bedrijf dat electronische meetapparatuur ontwikkeld en produceert.


Opleiding interimmanager

HBO werk en denkniveau
Inkoopmanagement
Logistiekmanagement
Diversen seminairs op het gebied van inkoop

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ervaring met het opzetten en beveiligen van de inkoopfunctie, selectie en beoordeling van leveranciers, internationaal onderhandelen, contractmanagement, relatiebeheer, het adviseren, initiëren en het uitvoeren van kostenbesparings acties, het initiëren en begeleiden van verbeter en verander trajecten, outsourcing, het opstelen van inkoopprocedures, inkoopactieplannen en het werken in en met multidisciplinaire projectteams.
Leidingevende en interpersoonlijke (sociale) vaardigheden.

Talenkennis interimmanager

Nederlands,Engels,Duits in woord en geschrift.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :