Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Allround administrateur

Allround administrateur

Werkervaring interimmanager

WERKERVARING

Houten ONVZ 06/10/2008 tot heden
Het voeren van de debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, projectenadministratie, urenadministratie. Tussenrekeningen, bank/kas/giro.
Assistent van de controller, deze functie moet operationeel uitgevoerd worden. Grootboekadministratie.
Declaratie's uitbetalen.

Universiteit Utrecht C.S.A. 23-04/2008-03/10/2008
Functie: Allroud Administrateur
• Op opdracht geplaatst bij de Universiteit Utrecht, hier moest ik ter ondersteuning van de Centrale Studenten Administratie de achterstanden wegwerken. De werkzaamheden bestonden uit; facturen registreren, het uitbetalen van restituties, het beeindigen van de opleidingen. Aanmanningen versturen naar de studenten die op rekening studeren.
• Voor de senior administrateur moest ik ter ondersteuning hepen tussenrekeningen opschonen. Studentkaarten aanvragen. Postbank boeken. Scannen van de inschrijfmachtingen. Diverse brieven versturen zoals; aanvraag Bewijs Betaald College, kopie diploma vergeten, redelijk verzoek is incompleet, datum beeindiging is onterecht die de student op zijn verzoek heeft ingediend, vergeten het verzoek door de studieadviseur te laten ondertekenen, faculteit heeft vergeten zijn handtekening op verzoek in verband met wachttijden dit geld voor ouderejaars studenten. Invoeren van kortingen van diverse studenten.
• Bewijs van Betaald College invoeren op basis van de gestelde eisen hieraan.
• Storno’s verwerken en hiervan correspondentie versturen met de gevolgen van de storno. De student krijgt nog een mogelijk bij de tweede incasso als hier blijkt dat de student weer heeft gestorneerd dan wordt hij onmiddelijk beeindigd of hij krijgt nog een uitstel maar dan moet de student het volledige collgegeld betalen.
• De studentenadministratie werd bijgehouden in het systeem Orsiris en de financiele afwikkeling hiervan werd gedaan in SAP.


HBF People BV 10/2007-18/01/2008
Functie: Allroud Administrateur
• Op opdracht geplaatst bij de Gemeente Capelle aan den Ijssel, hier moest ik ter ondersteuning van de crediteurenadministratie de achterstanden wegwerken. De werkzaamheden bestonden uit; facturen registreren, facturen betaalbaarstellen en facturen opbergen. Aanmanningen controleren.
• Voor de senior administrateur moest ik ter ondersteuning verschillende tussenrekeningen opschonen. Kopieen maken van de boekingstukken ter onderbouwing van het opschonen van de tussenrekening.


W+R Financiele Diensten te Rotterdam 04/2007-30/09/2007
Functie: Allroud Administrateur
• Op opdracht geplaatst bij Triple-P te Vianen. Hier moest ik de openstaande posten van de debiteuren zien te vorderen. Een voorganger die dit werk deed was vertrokken, en liet een hoop onduidelijkheden achter. Mijn taak was om die onduidelijkheden helder te maken. Disputen gelijk afhandelen in overleg met de salesmanager. Nieuwe prospects op hun kredietwaardigheid toetsen en hun krediet vastleggen. Een bellijst samenstellen in excel, zodat de opdrachtgeefster wist wat de afspraken waren omtrent de openstaande post. Dit werk deed ik voor 2 maanden.
• Op opdracht geplaatst bij de KPN te Amersfoort. Ik moest helpen de tussenrekening van de purchase orders op te schonen. Hierna moest ik van de opdrachtgever de help-desk helpen, bij het controleren van de facturen. En het beantwoorden van de email.


Robert Half Accounttemps te Utrecht 02/2007-31/03/2007
Functie: Debiteurenadministratie
• Bij Otis op opdracht geplaats, mijn werkzaamheden bestonden uit:
• De achterstand van de facturatie van 2006 tot 1e kwartaal 2007 uitfactureren van de werkbonnen die de monteurs hebben ingevuld bij storingen van de liften die bij de klanten waren geplaatst.
• Dit moest ik ook doen AKB-liften.
• De facturen versturen, klanten te woord staan over vragen van de facturering.



A/S Works te Amersfoort 09/2006-1/02/2007
Functie: Administratief Medewerker
• Het invoeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie, kasboek, bankboek, maandelijkse belastingen aan de hand van de proef- en saldibalans, salarisjournaalposten, het opschonen van tussenrekeningen. Dit werd ingevoerd in Twinfield dit is een online boekhoudprogramma. Je werkt op kantoor, omdat de klant zijn gehele administratie naar ons toestuurt. De klant krijgt maandelijks een proef- en saldibalans van ons. En aan het eind van het jaar krijgen de klanten het jaarrapport. Het werk is voornamelijk outsorcing.
• Bij een nieuwe klant wordt de gehele boekhouding in ons financiele boekhoudsysteem ingelezen in Twinfield (uploaden van klant zijn administratie). Het afletteren van de openstaande postenlijst van de crediteuren als debiteuren. In feite maak je alles precies nauwkeurig (dupliclaat vd adm.) zoals het in de boekhouding van de klant staat. In feite maakt het boekhoudsysteem niks uit van alles word in kladblok bestand aangeleverd die veranderen wij in een excel bestand om deze in ons boekhoudsysteem up te loaden. Daarna als wij de financiele stukken krijgen gaan wij deze invoeren in het systeem.
• Gedetacheerd bij KPN te Amersfoort bij de afdeling Crediteuren/Inkoop. Wij moesten een project opzetten genaamd NO PO NO PAY. Dit wil zeggen dat alle medewerkers die iets bestellen bij een leverancier een dienst of product, dat zij een purchase order moeten aanvragen.
We moesten alle binnenkomende facturen per stuk gaan beoordelen of zij prefered suppliers zijn of niet. Na deze controle kregen wij ook vragen van de crediteuren als zij een factuur met purchase order niet kunnen matchen. Dan moeten wij dit uitzoeken en uitleggen hoe zij dit moeten boeken, kan er op de PO niet geboekt worden dan wordt deze direct geboekt en dan moet de procurator de factuur accorderen.


LHV Declaratie Direct 05-2006/1-9-2006
Functie: Administratief Medewerker Financiële Administratie
• Afletteren van bulkbetalingen van verzekeraars
• Uitzoeken wat niet afgeletterd is + oorzaak, daarna juist afletteren
• Betalingen aan huisartsen afletteren.
• De achterstand bij het afletteren van de ontvangsten en betalingen in 2005


LHV Declaratie Direct 11-1-2006/05-2006
Functie: Administratief Medewerker Financiële Administratie
• Het klaarzetten van betalingen
• Facturen uitzoeken
• Overige administratief ondersteunende werkzaamheden
• Incassobestanden klaarmaken tbv jaarabonnement
• Facturen aanmaken tbv debiteuren.
• Bank/Kas inboeken


TNO-NITG Aardwetenschappen 06-2005/01-09-2005
Functie: Medewerker Finance en Bedrijfsvoering
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
• Het invoeren van inkoopfacturen
• Het invoeren van bankmutaties / bankmutatieformulier ontwerpen
• Het klaarzetten van de goedgekeurde facturen ten behoeve van de betaling
• Het afwikkelen van de betaalde facturen en geregistreerde facturen
• Facturen bij de desbetreffende persoon inleveren voor goedkeuring en codering
• Projecten bijlagen bij zoeken voor facturering
• Dossiers die afgehandeld zijn opbergen
• Tussenrekening van de gemaakte reizen van de professoren van de Universiteit controleren en coderen, zodat die via het memoriaal van de tussenrekening kan worden afgeboekt
• Postbank mutatieformulier ontworpen en hierop de mutaties verwerkt als boekingstuk voor het boeken van de Postbank dagafschriften
• Personeelskas bijhouden van de uitgaven en ontvangsten, hiervoor had ik een kas formulier voor ontworpen die standaard gebruikt zou worden voor het invoeren van het kasboek
• Het controleren van de betaalde en geregistreerde facturen en diversen


Ontwikkelingsbedrijf Gemeente Utrecht 04-2003/03-2005
Functie: Medewerker Financiële Administratie
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
• Het invoeren van inkoopfacturen
• Het invoeren van verplichtingen
• Het betalen van de goedgekeurde facturen
• Het afwikkelen van de betaalde facturen en geregistreerde facturen
• Overboekingen via het memoriaal
• Facturen bij de desbetreffende persoon inleveren voor goedkeuring en codering
• Office-net betalingen verrichtten
• Het controleren van de betaalde en geregistreerde facturen en diversen

Ontwikkelingsbedrijf Gemeente Utrecht 09-2001/04-2003
Functie: Bedrijfskundig medewerker
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
• Het invoeren van inkoopfacturen en betalen. Het registreren van de gemaakte kosten en uren op verschillende projecten. Het invoeren van verplichtingen. Opdrachtbrieven versturen naar de opdrachtnemer ,waarin de financiële feiten staan vastgelegd. Overboekingen via het memoriaal aanleveren bij F.A. in excelsheet. Facturen bij de desbetreffende persoon inleveren voor goedkeuring en codering. Rapportage uitdraaien ten behoeve van de lopende projecten
• Aanvragen maken voor het versturen van een verkoopfactuur in verband met een af te sluiten project of maandelijks facturering voor bijvoorbeeld onderhoud van alle basisscholen in Utrecht. Het controleren van geboekte kosten op de projecten
• Projectleiders op de hoogte houden van de financiële gegevens van hun project en de gemaakte uren van de interne en externe personeelsleden
• Het aanvragen van tijdschrijfnummers ten behoeve van nieuwe projecten die aangegaan zijn. Bij afwezigheid collega\'s vervangen

Ontwikkelingsbedrijf Gemeente Utrecht 11-1999/09-2001
Functie: Medewerker Financiële Administratie
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
• Betaalbaar stellen van facturen. Beoordelen van facturen, en zorgen voor een correcte afhandeling bij afwijzing of goedkeuring. Overboekingen in het memoriaal. Kwitanties maken en versturen.
• Office net betalingen verrichten. Opstellen van financiële rapportages.


Servex 03-1999/10-1999
Functie: Medewerker Financiële Administratie
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
• Verwerken en betaalbaar stellen van inkoopfacturen
• Het registreren van de gemaakte kosten en uren op verschillende kiosken
• Voeren van een correcte kasadministratie
• Boeken van banken
• Registreren van personeelsverbruik (declaraties)
• Het overboeken van de voorraad
• Coderen van de betalingen.

Mikohn 02-1998/02-1999
Functie: Medewerker Financiële Administratie
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
• Invoeren en betaalbaar stellen van inkoopfacturen
• Het registreren van de gemaakte kosten en uren op projecten
• Accountmanagers Visa Card administratie bijhouden
• Beheren van de kas
• Vreemde valuta administratie
• Voorraadadministratie voeren ten behoeve van de jaarafsluiting


Moret Ernst & Young 01-1997/01-1998
Functie: Medewerker Financiële Administratie
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
• Voeren van de crediteurenadministratie
• Betaalbaar stellen van crediteurenfacturen
• Voeren van de debiteurenadministratie
• Invoeren en verwerken van verkoopfacturen
• Voorschottenstaat en rittenstaat registreren op de projecten
• Uitbetalen van personeelsdeclaraties
• Complementeren van financiële rapportages
• Kasboek invoeren


ABN AMRO 01-1996/12-1996
Functie: Data entry
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
• Het invoeren en verwerken van overschrijfkaarten en acceptgirokaarten
• Controleren van de ingevoerde overschrijvingskaarten en acceptgiro´s
• Sorteren van post


CVB Bank 03-1995/12-1995
Functie: Medewerker consumptieve kredieten
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
• Het invoeren van afgesloten leningen
• Inlossen van leningen
• Archiveren van de afgeloste leningen en hypotheken in de bankkluis




Opleiding interimmanager

OPLEIDINGEN

• 1 september 2008- 1 juli 2010, ROC Administrateur MBO niveau 4
• 1 september 2002–1 juli 2005, ROC, Boekhoudkundig medewerker diploma
• 1 september 1999–1 december 1999, Basiskennis Boekhouden, diploma/Computerboekhouden
• 1 september 1989–1 juli 1993, LEAO, Bedrijfsadministratie, afgerond














Talenkennis interimmanager

TALEN

• Nederlands : goed in woord en geschrift
• Engels : voldoende in woord en geschrift


Overig

AUTOMATISERING

• Access
• Exact
• Excel
• Internet Explorer
• Mail
• Outlook
• SAP User
• Word for Windows
• Brotel Database
• King’s Boekhoudsoftware
• FMS boekhoudsoftware
• Oracle
• JD Edwards
• ORSIRIS
• Vision









 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :