Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Office Manager;

Office Manager;

Werkervaring interimmanager

Zelfstandige ondernemer per 1 november 2003:

Office manager, administratieve werkzaamheden, ondersteuning management en directie, secretarieel, alle overige voorkomende werkzaamheden.


ATEND Groep Nederland B.V., taxatiebureau,(Wet WOZ)
1 februari 2001 t/m 31 oktober 2003.

Office manager; verantwoordelijk voor de interne organisatie o.a. wagenparkbeheer, ziekmeldingen, netwerkbeheer, inkoop soft- hardware en kantoorartikelen, administratie en in- en uitgaande correspondentie. Leidinggevend aan secretariaat/ administratie en data-entry. Het maken en bijhouden van planningen (projectbewaking) in overleg met directie en projectleiders. Ondersteuning van de directie en projectleiders in de uitvoering van projecten. Het verzorgen van rapportages voor directie en aandeelhouders.
Invoering en opzetten van de integrale Nederlandse Kwaliteitszorg in samenwerking met de algemeen directeur o.a. het opstellen/ maken van werkprocessen en de daarbij behorende instructies, het opzetten van een kwaliteitssysteem.


Uitzendbureau: september 2000 t/m december 2000.
Thomra Systems: Producent/ leverancier emballagemachines
Secretariaat/ management assistente; voornamelijk administratieve werkzaamheden zoals; facturering, archivering, enz.


Waterway B.V.: leverancier van huishoudelijke waterzuiveringsinstallaties.

Management assistent/ secretaresse; alle voorkomende secretariële werkzaamheden binnen het bedrijf; telefoon, agendabeheer, het maken en bijhouden van adressenbestanden, verzorgen en verzenden van mailingen, correspondentie en offertes. Het inkopen van kantoorbenodigdheden. Notuleren en bijwonen management overleg.


B & B WOZ–taxatie en –advies B.V.: taxatiebureau, (Wet WOZ)
1 december 1998 t/m 8 september 2000

Office manager; verantwoordelijk voor de interne organisatie. Het opleiden en aansturen van de interne medewerkers. Voorbereiden en notuleren van vergaderingen met directie en gemeenten. Contracteren van freelance taxateurs voor de projecten. Het ontwikkelen en begeleiden van projecten met betrekking tot de herwaardering 1999 (Wet WOZ); de kwaliteitsanalyse en de bezwaarschriften. Eindverantwoordelijk voor de uitgaande offertes, correspondentie, facturering en financiële overzichten van de projecten. Het organiseren van bijeenkomsten en recepties.


Konig Taxaties: taxatiebureau, taxaties voor de Wet WOZ,

Januari 1998 t/m juli 1998: Het intern opzetten van de tijdelijke afdeling “Acquisitie”, ondersteuning van de circa 8 accountmanagers, verantwoordelijk voor de offerte routing.

Augustus1998 t/m november 1998, management assistent “Permanente Marktanalyse”. Verantwoordelijk voor de interne organisatie. Het aansturen van de data-entry afdeling en de taxateurs. Telefonisch contact met de gemeenten. Voorbereiden en notuleren van vergaderingen. Opstellen en uitwerken van offertes en correspondentie.


Van Rootselaar Tankbouw B.V.: producent/ leverancier gastanks, november 1996 t/m december 1997. Alle voorkomende receptioniste en telefoniste werkzaamheden, alle voorkomende secretariële werkzaamheden voor de directie zoals: het uitwerken van de correspondentie, offertes en agendabeheer. Het maken/ ontwerpen en invullen van diversen formulieren ten behoeve van de keuringen en certificaten van b.v. het Stoomwezen en ASME. Verantwoordelijk voor het bijhouden van de benodigde arbeidsuren voor de nacalculatie en de gemaakte (over-) uren van de medewerkers. Werkzaamheden ter ondersteuning van de boekhouder.


Opleiding interimmanager

Logica van bedrijfsvoering (INK) 2003
Functionerings- en personeelsgesprekken 2003
Office manager 2001 - 2002
Management assistent 1999 – 2001
Leidinggeven en communicatie 2000
Bedrijfscorrespondentie 1999
Excel ’95 1998
Word for Windows ’95 1998
Telefoniste / receptioniste 1996
Word Perfect 5.1 1996
MKB Vrouwen in een midden-kader functie 1993
Typiste diploma 1992
S.B.B.O. Verkoop;1e verkoopmedewerkster 1991 – 1992
S.B.B.O. Verkoop;verkoopmedewerkster 1989 – 1991
L.E.A.O. Verkoop 1985 – 1989


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Mijn vaardigheden zijn vrij breed; door veel in kleine organisaties gewerkt te hebben, ben ik gewend om alles aan te pakken.

Talenkennis interimmanager

Nederlands goed, Engels en Duits redelijk

Overig

Ik sta open voor nieuwe uitdagingen!

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :