Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim manager, algemeen HR , verandertrajecten

interim manager, algemeen HR , verandertrajecten

Werkervaring interimmanager

INTERIM-OPDRACHTEN
Allen & Overy LLP
maart 2004 - heden
Allen & Overy is een gerenommeerd internationaal advocatenkantoor met 400 medewerkers. Als interim HR Manager Legal staff verantwoordelijk voor de reorganisatie van de HR afdeling, waarbij HR processen beter zijn afgestemd op de “klantvraag”. Tevens een nieuw Werving & Selectie proces ontwikkeld en geïmplementeerd.

Brakel InterieurgroepProductiebedrijf
dec 2003- heden
Brakel Interieurgroep produceert complete interieurs voor de kantooromgeving. Een meer flexibele inzet van medewerkers is noodzakelijk om concurrerend te kunnen produceren. Aan de hand van een begeleidingstraject is een inventarisatie gemaakt van instroom- en doorstoombeleid. Op basis van de uitkomsten is een nieuw beleid bepaald en geïmplementeerd. Door de flexibele inzet van personeel is het aantal productiemedewerkers gereduceerd van 65 tot 50 personen.

S sense AdviesHRM adviesbureau
jan 2003 – dec 2003
Gedurende 1 jaar interim manager bij S sense advies BV, P&O-adviesbureau met 8 medewerkers. Verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie, begeleiding van de P&O-consultants, ontwikkeling van nieuwe producten/diensten (competentiemanagement, POP-ontwikkeling, (her)inrichten P&O), acquisitie van nieuwe opdrachten en relatiemanagement. Naast het werk als interim manager tevens operationele projecten uitgevoerd op het gebied van P&O.

Talent&ProDetachering professionals
jan 2002 – feb 2003
Voor Talent&Pro, een detacheringorganisatie voor verzekeringsmaatschappijen en de financiële wereld, als P&O-consultant verantwoordelijk voor de verdere professionalisering van de interne P&O-afdeling (van meer administratief naar meer adviserend). Het gehele traject van instroom, doorstroom en uitstroom met alle bijbehorende instrumenten ontwikkeld, geïmplementeerd en uitgevoerd. Daarnaast de adviserende P&O-rol vorm gegeven als business partner van het management.

KNVBKoninklijke Nederlandse Voetbal Bond
aug 2001- dec 2001
De KNVB heeft te maken met een drastisch teruglopend aantal scheidsrechters binnen het amateur- en betaald voetbal (nationaal en internationaal). Als P&O-consultant samen met de KNVB gezorgd voor de opzet en uitvoering van een systematiek om scheidsrechters binnen het amateur- en betaald voetbal te werven en te behouden.

Humatch Executive search bureau
mrt 2001 – aug 2001
Humatch is een executive search bureau dat zich richt op directie-, top- en senior management niveau. Gezien de groeiende toestroom van nieuwe kandidaten waren de softwareapplicaties niet afdoende om invulling te kunnen geven aan de hoogwaardige dienstverlening. Als projectmanager verantwoordelijk voor het opstellen van nieuwe procedures en voor de ontwikkeling en implementatie van een softwareapplicatie (maatwerk) om de werkprocessen te ondersteunen.

HyCommunicateInternet bedrijf
nov 2001 – mrt 2002
Voor externe financier verantwoordelijk voor het opzetten van een internet start-up, dat Turn Key-trajecten uitvoert op het gebied van internet en communicatie. Binnen dit project verantwoordelijk voor acquisitie en de dagelijkse begeleiding van medewerkers

WERKGEVERS
VitaeWerving & Selectiebureau 1998 – 2000
Functie: detacheringmanager
Project: het opzetten van een detachering formule, waarbij Vitae de rol van werkgever voor haar rekening neemt. Verantwoordelijk voor de implementatie bij klanten en de aanname en coaching van medewerkers.
Bijrol: lid van de Stuurgroep Netwerkorganisatie
De stuurgroep begeleidt de organisatie in het veranderingsproces naar een netwerkorganisatie. Als lid van deze groep verantwoordelijk voor de rol van ICT binnen Vitae. Welke rol kan ICT technologie spelen voor klanten en de interne organisatie? Welke nieuwe mogelijkheden dienen zich aan? Uitwerken van een plan waarin de visie van Vitae wordt geformuleerd en de operationele consequenties worden benoemd.
Functie: accountmanager Werkzaamheden: het vormgeven van de nieuwe functie van accountmanager, het uitdiepen van (nieuwe) klanten met grote potentie, presenteren van Vitae extern, adviseren van accounts op het gebied van personeel en het vertalen van behoeften in concrete acties.
Functie: adviseur ICT-personeel Werkzaamheden: werving en selectie van ICT-personeel, intakegesprekken, acquisitie, klantbezoeken, opstellen van functieprofielen, opzetten en uitbouwen van nieuwe markten, onderhandelen over tarieven, coachen van collega’s, het up-to-date houden van klanten- en kandidatenbestand.
EldimProductiebedrijf
1997 - 1998
Als quality engineer verantwoordelijk voor de implementatie van klantspecificaties van Allied Signal, Pratt & Whitney, Snecma, Alstom, Rolls Royce en BMW. Daarnaast onderzoek van producten op materiaalkundige aspecten en het auditen van diverse afdelingen binnen Eldim voor verschillende klanten. Tevens key-user voor de Quality Management module van SAP R/3.


Opleiding interimmanager

1994-1997 HTS (diploma)
1997 Presentatietechnieken
1997 Vergadertechnieken
1998 Time management
1998 Persoonlijke effectiviteit
1998 Professionele verkoop
1999 Criterium gericht interviewen
1999 Kernkwaliteiten
1999 Onderhandelen
1999 Flexibele Arbeid
1999 Bewust Contracteren
2000 Accountmanagement
2000 Projectmanagement
2002 Key Account benadering


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

· Positief
· Pro-actief
· Pragmatisch
· Organisator
· Resultaatgericht
· Inlevingsvermogen
· Communicatief (op alle lagen van een organisatie, zowel strategisch als operationeel)
· Zelfstandig
· Betrouwbaar (afspraak = afspraak)


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :