Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Management ondersteuning/ Directie secretaresse/ Officemanag

Management ondersteuning/ Directie secretaresse/ Officemanag

Werkervaring interimmanager

WERKERVARING

Heden Werkzaam als ZZP-er
’05 – ’06 Engineringsbedrijf Accountmanager
’99 – ’05 Eigen bedrijf: detacheringbureau
’97 - ’99: Ernst & Young als directiesecretaresse;
’91 - ’97: Diverse vakantie- en bijbaantjes, stages, e.d.


Van 1 maart 2005 tot 31 december 2006 werkte ik bij een engineringbedrijf als Accountmanager.

Taakomschrijving: binnenhalen van nieuwe klanten, uitbreiden bestaande klanten netwerk, schrijven van offertes, sales activiteiten, bepalen van eventuele kortingspercentages, rondleidingen geven voor nieuwe of potentiële klanten, bestellen en betalen van inkooporders, de facturatie, maken van de planning (inclusief de hele dag alle wijzigingen/ verschuivingen verwerken en bijhouden), zorgen voor actuele werkopdrachten en incidenteel het schrijven van rapportages. Verder allerlei voorkomende werkzaamheden.


’08-1999 T/M ’02-2005
ZELFSTANDIG ONDERNEMER/ DETACHERINGBUREAU

In 1999 ben ik mijn eigen bedrijf gestart op het gebied van Management Support. Destijds had ik een vaste baan bij Ernst & Young. Mijn functie bij Ernst & Young werd minder interessant door de carrièresprong van de partner waarvoor ik werkte. Ernst & Young was destijds mijn eerste ‘echte’ baan en ik wilde veel ervaring op gaan doen.

Alles wat bij mijn zaak kwam kijken regelde ik zelf, de administratie (van belastingdienst tot declaraties). Sales activiteiten, acquisitie voor nieuwe opdrachten, onderhouden en uitbouwen van bestaande commerciële relatienetwerk van klanten & prospects, afsluiten en verlengen van detacheringcontracten kandidaten, begeleiden gedetacheerde medewerkers, werving & selectie van kandidaten. Zelf zat ik soms ook op projecten/ opdrachten bij ziekte of onderbezetting.

Grote klanten die ik binnengehaald heb zijn o.a. Ernst & Young, Holland Van Gijzen Advocaten, PricewaterhouseCoopers, Rabobank Vastgoed, RET, Atos Origin/ Atos Consulting, Delta Lloyd, Eye Wish Groeneveld, Ministerie van OC & W, Van Benthem & Keulen, EDS International, HBG en KPN Telecom.


09/’97 - 08/’99
ERNST & YOUNG EDP AUDIT (VAST DIENSTVERB.)DIRECTIESECRETARESSE

Bij Ernst & Young Den Haag werkte ik voor de directeur (voorzitter EDP Audit Nederland en lid Raad van Bestuur Ernst & Young International). Veel voorkomende werkzaamheden waren: agendabeheer, telefoon-\faxbehandeling, presentaties maken, zakenreizen organiseren, correspondentie, archivering, declaratieverwerking, postbeheer, klachtenafhandeling, klantenbeheer en alle verder voorkomende werkzaamheden.
De functie bij Ernst & Young was erg veel eisend, heel druk en ik kon geen half uur vooruit plannen.


BIJ- EN VAKANTIEBANEN
Zomer 1997 Administratief medewerker Mercedes-Benz
1995 – 1997 Manager bij McDonald’s
1994 – 1995 Crewtrainer bij McDonald’s
1991 – 1994 Diverse vakantie- en bijbanen


Opleiding interimmanager

’90-’94: MAVO (Ne, En, Ec, Wi, Ak, Bi) (Diploma)
’94-’97: MEAO-secretarieel (Diploma)
’97-’01: HEAO-CE avondopleiding (Diploma)
’98 Word (Certificaat)
’98: Powerpoint (Certificaat)
’98: Excel (Certificaat)
’00: Nederlands nieuwe spelling (Certificaat)
’03 SPSS (Certificaat)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

PERSOONLIJKE EIGENSCHAPPEN
Stressbestendig, accuraat, discreet, weet prioriteiten te stellen, flexibel, open, eerlijk, zakelijk en commercieel ingesteld, kan zelfstandig en in teamverband functioneren, licht eigenzinnig, vriendelijk, principieel, nuchter, harde werker, Zeer uitgebreide computerkennis, een aanpakker, 'work-a-holic', sociaal persoon.


Talenkennis interimmanager

Nederlands uitstekend (moedertaal)
Engels goed
Duits basis
Frans slecht
Spaans basis

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :