Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

HR Manager - Compensation & Benefits Specialist

HR Manager - Compensation & Benefits Specialist

Werkervaring interimmanager

Maart 2010 – 15 september 2010 KCI Europe Holding BV

Positie Interim Compensation & Benefits Analyst Europe
Activiteiten
 Project Functiewaardering Global. Wijziging van functiewaardering op basis van marktwaarde naar functiewaarde voor Europa en Midden Oosten (EMEA) in samenwerking met US hoofdkantoor.
 Ondersteuning bij merit-, equity- en bonus processen

Mei 2009 – december 2009 TEVA Pharmaceuticals Europe BV te Utrecht

Positie Interim consultant HR Services Europe, part-time
Activiteiten
 Opzet en implementatie van HR rapportages mbt ziekteverzuim, recruitment en verloop voor het hoofdkantoor Europa. Het betreft een eenduidige rapportage voor 21 landen binnen Europa plus de consolidatie daarvan;
 Ondersteuning in de budgetronde 2010 – 2012. Met name het leveren berekeningen in Excel sheets voor een eenduidige budgettering binnen Europa. Het betreft ook hier de 21 landen binnen Europa en de consolidatie;
 Audit salarisadministratie;
 Ondersteuning bij implementatie van nieuw HR personeelsinformatiesysteem;
 Ondersteuning HR inzake Nederlandse wetgeving mbt ziekteverzuim, pensioen en WIA.

Sept’98 – 31 mei 2009 De Telefoongids BV te Amsterdam,

Positie Manager Employee Benefits, Human Resource Manager
“De Telefoongids is bijzonder vooruitstrevend in haar beloningsbeleid. Met de vele salesmedewerkers zal het u niet verbazen dat er gekozen is voor een flexibel beloningssysteem. Deze beloningsystematiek geldt echter niet alleen voor de salesmedewerkers, maar is consequent doorgevoerd door de hele organisatie, inclusief directie.” (Performa, ”Landelijke Conferentie Belonen”, 8 oktober 2008)

Activiteiten
 Verantwoordelijk voor het totale arbeidsvoorwaardenpakket van De telefoongids BV;
 Jaarlijkse onderhandelingen met de Ondernemingsraad m.b.t. het arbeidsvoorwaardenpakket;
 Het begeleiden van het hogere management inzake personeelsaangelegenheden, zowel als coach als in arbeidsjuridische zaken;
 Bemiddeling tussen medewerker en manager;
 Projectmanager:
• Implementatie van nieuwe personeelsinformatiesystemen (Oracle HRMS; Perman II);
• Procesverbeteringen voor zowel processen binnen de HR afdeling, als processen tussen HR en andere afdelingen, zoals salarisadministratie;
• Aanpassing van beloningssystematiek voor Salesmedewerkers.
• Harmonisatie arbeidsvoorwaarden, bij fusie met Gouden Gids BV
 Het opzetten van rapportages t.b.v. management informatie;
 Voorbereiding grote overnames
 Harmonisatie van arbeidsvoorwaarden;
 Het begeleiden van de overgang van en implementeren van arbeidsvoorwaarden bij een integratietrajecten zoals integratie van een dochtermaatschappij van KPN, Suurland BV, CT&P BV en Gouden Gids BV;
 Outsourcing ICT helpdesk;
 Implementatie en onderhoud Hay-functiewaarderingssysteem;
 Ontwikkelen en implementeren van beoordelingssysteem
 Leiding geven aan de personeelsadministratie;



Okt.\'97 – Jan|\'99 IJsland Foodservice BV te Leidschendam.
Groothandel voor de horeca in diepvriesproducten. 150 Werknemers

Positie Freelance personeelsmanager
Activiteiten
 Ondersteunen van directie bij de overname van 5 kleine bedrijven in de detailhandel;
 Harmonisatie van arbeidsvoorwaarden;
 Het begeleiden van de overgang van en implementeren van arbeidsvoorwaarden bij een integratietrajecten;
 Opzet van het Personeels Informatie Systeem met nadruk op de salarisverwerking;
 Deskundige en contactpersoon voor fiscus; GAK, Arbeidsbureaus e.d.;
 De creatie en implementatie van een personeelsre¬glement (bedrijfs-CAO);
 Het opzetten van een professionele Personeelsafde¬ling;
 De implementatie van een ziekteverzuimbeleid;
 De opzet en implementatie van functiebeschrijvingen en een functie¬waar¬deringssysteem, inclusief sala¬ristabel;
 Ontwikkelen en implementeren van beoordelingssysteem
 De begeleiding van de vestigingsmanagers bij het voeren van beoorde¬lingsge¬sprekken, werving en se¬lectie, etc..


1993 - aug. \'97 Van Raaij Holding BV te Alkmaar. Het bedrijf is meer bekend onder de naam RAVO en is een producent van straat¬veegmachi¬nes. Het bedrijf is en dochteronderneming van Federal Signal Corp. te Chicago USA. Hierdoor werden alle rapportages en vergaderingen in het Engels uitgevoerd. 150 Werknemers.

Positie Human Resource Manager, lid MT
Activiteiten
 Het opzetten van een professionele perso¬neelsafdeling;
 Verantwoordelijk voor de totale salarisadministratie;
 Verantwoordelijk voor de afdeling automatisering;
 De implementatie en onderhoud van een ziektever¬zuimbe¬leid. Dit resul¬teerde in een verlaging van het ziektever¬zuim van 11,4% tot 3% in een periode van 3 jaar;
 De opzet en implementatie van functiebeschrijvingen en een functie¬waar¬deringssysteem, inclusief sala¬ristabel;
 Ontwikkelen en implementeren van beoordelingssysteem
 Het geven van trainingen in bijvoorbeeld het voeren van beoordelings¬ge¬sprekken, leidinggeven en con¬flictbeheer¬sing;
 De creatie van een winstdelingsplan;
 Reorganisatie van het bedrijf waaronder de sluiting van een vestiging;
 Contacten onderhouden met Fiscus; Gak, Arbeidsbureau, vakbonden, etc.;
 Projectmanager:
• bijscholingsproject medewerkers in de montage;
• ontwikkeling en implementatie van flexuren-systeem;
 Voorzitter van de stuurgroep inzake een veranderings¬pro¬ces om de samenwerking te verbeteren.

1989 - 1993 Van Raaij Holding BV te Alkmaar.

Positie Hoofd administratie/personeelszaken
Activiteiten
 Verantwoordelijk voor de administratie van de Hol¬ding en werkmaatschappij¬en;
 Verantwoordelijk voor de totale salarisadministratie;
 Verantwoordelijk voor de afdeling automatisering;
 Het werven van uitzendkrachten;
 Contactpersoon voor personeel m.b.t. vragen en proble¬men.
 Projectmanager NL:
• Project synchroniseren rapportages
• Implementatie IBM AS 400


1985 - 1989 Bureau Wijsmuller BV te IJmuiden, zeesleepvaart- en bergings¬maatschappij.

Positie Medewerkster gages/bemanningszaken en tevens boekhouder
Activiteiten
 Verantwoordelijk voor de juiste salarisbeta¬lingen voor zowel het varend- als het walper¬soneel;
 Beheer administratie t.b.v. de Filippijnse bemannin¬gen;
 Boekhouder voor verscheidene werkmaatschappijen.

1979 - 1985 Huisvrouw en moeder van twee kinderen

1978 - 1979 Accountantskantoor te Beverwijk

Positie Medewerkster salarisadministratie

Opleiding interimmanager

H.A.V.O.
P.D. Boekhouden
M.B.A.
S.P.D.
H.B.O. P & A

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Pragmatisch
Accuraat
Ondernemerschap
Organisatiesensiviteit
Aanpassingsvermogen
Integer

Talenkennis interimmanager

Nederlands Vloeiend in woord en geschrift
Engels Vloeiend in woord en geschrift
Duits Goed in woord, matig in geschrift
Frans Matig in woord en geschrift
Turks Matig in woord en geschrift


Overig

MS DOS, Windows 95, Vista en NT
MS Office, PC Tools; Word; Excel, Quatro Pro, Lotus 123; Powerpoint;
Meerdere personeelsadministratie-systemen zoals Oracle, Perman, Brunet/Apas, CMG, etc..


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :