Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

office manager/ facilitair manager

office manager/ facilitair manager

Werkervaring interimmanager

11/2008 tot heden: ZZP-er; projectmanager in office zaken
biedt de ondernemer dé oplossing voor projecten op het gebied van efficiency, huisvesting of organisatie van het bedrijf. Voorbeelden: opzetten office management en/of facilitaire organisatie, werkplekken inrichten, verhuizing (intern of extern) restylen website.

04/2005 tot 02/2008: medewerker communicatie
Zelfstandig uitvoeren van alle redactionele werkzaamheden m.b.t. de website wonenis.
•redigeren en schrijven van webteksten en producties
•coördineren van opdrachten bij freelancers
•beheren content wonenis website
•meegewerkt aan diverse projecten zoals brainstormsessies organiseren en restylen wonenis website
•meegewerkt aan het wonenis magazine
•verschillende producties gemaakt voor het woonwerk-magazine

04/1997 t/m 03/2005: office manager c.q. systeembeheerder
In de functie van office manager was ik verantwoordelijk (ook budgettair) voor alle facilitaire zaken en rapporteerde direct aan de directeur.
•eerste aanspreekpunt medewerkers m.b.t. alle facilitaire zaken
•onderhoud van contacten en contracten leveranciers
•verantwoordelijk voor het IT-beleid
•beheer inkoop kantoorartikelen en drukwerk
•beheer gebouw en park

Tevens heb ik de volgende projecten gecoördineerd of opgezet:
•aanschaf hard- en software telefooncentrale en de implementatie van de telefooncentrale gecoördineerd
•verbouwing informatiecentrum gecoördineerd
•diverse interne verhuizingen gecoördineerd
•beleid interne organisatie officemanagement vormgegeven
•namens de CBW deelgenomen aan het opzetten van de CIBBO organisatie (Centraal IT Beheer BrancheOrganisaties).

10/1986 t/m 07/1991: office manager
ETAS
Bij ETAS heb ik alle kantoorwerkzaamheden gedaan, die in een kleine organisatie met personeel voorkomen.

09/1980 t/m 09/1986: secretaresse
Makelaarskantoor de Jong Strankinga Ronk
Ik heb als secretaresse voor de afdeling makelaardij gewerkt.



Opleiding interimmanager

2005 - heden: HEAO MER – (OGM: onroerend goed en makelaardij)
1997 - 2003: diverse computercursussen en trainingen
1991 - 1994: opleiding tot lerares coupeuse (diploma)
1987: Praktijkdiploma Boekhouden (diploma)
1980: HAVO (diploma)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Competenties:
Resultaatgericht, oplossend vermogen, zelfstandig, stressbestendig, plannen en organiseren, flexibel, gemotiveerd, overtuigingskracht.

Talenkennis interimmanager

Nederlands goed

Overig

Interesses en hobby’s:
Met mijn partner en kids varen, fytness, tennissen, lezen, concerten of musea bezoeken en uit eten gaan.

Aanvullende informatie:
• HBO werk-, en denkniveau
• 47 jaar, samenwonend
• vier kinderen (20, 19, 16 en 14)


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :