Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim manager

interim manager

Werkervaring interimmanager

Projecten, tijdelijke opdrachten:
Teamleider ( januari 2005 – heden ), aansturen van individuele teamleden, productietargets bewaken, initiëren en voeren van werkoverleg, functioneringsgesprekken, ondersteunen van de projectmanager, voorstellen doen ter verbetering van de processen, bewaken uren versus omzet en zonodig hierop sturen, rapportages opstellen.
Analist (september – december 2004), analyseren van consumentenklachten, oplossen klachten, telefonisch contact met consumenten, formeel schriftelijk bevestigen van geboden oplossing, communiceren met interne afdelingen.
Fieldmanager (mei 2005 – heden) relatiebeheerder tussen flexibele assistenten (FA’s) en de opdrachtgever, samenwerkingsverband tussen accountmanager en fieldmanager met als doelstelling bestaande projecten verder uit te bouwen en nieuwe projecten op te starten, op basis van ingestuurde projectverslagen inspelen op signalen van de FA’s, organiseren en initiëren van regelmatige bijeenkomsten, inbouwen van evaluatiemomenten.

Juni 2004 – september 2004:
Intercedente: werving & selectie, matchen kandidaten, contacten onderhouden met relaties.

April 2004 – juni 2004:
Key Account Support Group – uitvoeren managementrapportages – omzetgegevens, notuleren van werkoverleg, verzorgen aanbestedingstraject, uitwerken offertes, vraagbaak voor vestigingen, onderhouden gegevens Intranet.

Januari 2004 – april 2004:
Intercedente: werving- en selectieprocedure, papieren selectie, telefonische intake, persoonlijke selectiegesprekken voeren met sollicitanten.

September 2002 – januari 2004:
Leerling Verpleegkundige, propedeuse.

Manager Customer Services (7 medewerk(st)ers) 1997 – 2003.
Stimuleren, motiveren en coachen van collega’s, maken van managementrapportages t.a.v. kwaliteit en kwantiteit, ontwikkelen van afdelingsbeleid, participeren in multidisciplinaire projecten en overlegsituaties, voeren van functionerings- en ontwikkelingsgesprekken, rapporteren aan de Sales Director t.a.v. status doelstellingen, etc., verantwoordelijk voor uitvoering van de correcte prijscouranten voor de juiste accounts, onderhouden van contacten met accounts en inspelen op vragen van accounts,
waarborgen van service- en resultaatgerichte instelling,
optimaliseren kwaliteit richting accounts.

Team-member en Key-user SAP projectgroep Sales & distribution 2000 – 2003.
In kaart brengen van de diverse bedrijfsprocessen ter voorbereiding SAP implementatie,implementatie van SAP R/3 systeem ter vervanging AS400, ontwikkelen van trainingsprogramma’s voor systeemgebruikers,
geven van trainingen aan systeemgebruikers, begeleiden van systeemgebruikers na implementatie, key-user in SAP projectgroep.

Commercieel medewerkster: 1987 – 1997
Zorgdragen dat de juiste artikelen in de juiste hoeveelheid tegen de juiste condities op de juiste tijden bij de accounts worden geleverd, aansturen van de correcte afhandeling van orders in samenwerking met logistiek en vervoerders, intensieve communicatie met accounts en accountmanagers met als doel een kwalitatieve accountbewerking.



Opleiding interimmanager

September 2004 – Siebel training (2 weken)
September 2002 – januari 2004: HBO-V duaal:
Hogeschool Inholland – Diemen, 2003: propedeuse O.L.V.G. – Amsterdam
2002: Management Training – Culture Management
2000-2001: SAP- training. IBM
1999-2001: FOG training. Training Functionerings- en ontwikkelingsgesprekken. Vervolgtrainingen. Knijff Nauta
1999: Teambuilding – Knijff Nauta
1998: Training Leidinggeven – Schouten & Nelissen
1988-1995: Diverse ondernemingsraad trainingen, vergadertechnieken, teambuilding, WOR, Arbo-wet, etc.
1989-1992: MEAO CE (avondopleiding) / Diploma
1974-1979: MAVO 4 / Diploma


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Flexibel, stressbestendig, teamplayer, nuchter, open, direct, doorzetter, hands-on mentaliteit, harde werker, betrokken.

Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels in woord en geschrift.



Overig

Computervaardigheden: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, AS400, SAP R/3, Siebel.

Nevenfuncties: Ondernemingsraad (6 jaar zitting, waarvan 4 jaar voorzitter)
1. Lid privacy commissie
2. Lid VGWM commissie




 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :