Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager

Manager

Werkervaring interimmanager

1998-heden:

Manager bij een middelgrote organisatie. Beleidsadviseur voor algemeen directeur. Leidinggevend aan 25 medewerkers, 3 vestigingen (Brabant) en verantwoordelijk voor de volgende functiegebieden:

• Commercieel: acquisitie en marketing. Begeleiding en coaching van buitendienst en filiaalchefs. Opstellen omzetbegroting, analyse verkoop per rayon / vestiging. Voorbereiden en leiden van verkoopvergaderingen. Organiseren van beurzen, lezingen / workshops en productdemonstratiedagen. Uitvoeren van marketingactiviteiten. Onderhouden van contacten met ‘major-clients’.
• Administratie: aansturen bedrijfsadministratie. Hieronder valt het opstellen van de begroting, de crediteuren en debiteurenadministratie, orderverwerking, offertes en inkoop.
• Logistiek & Inkoop: coaching en begeleiding magazijnmedewerkers en chauffeurs. Stroomlijnen van de totale distributie. Communicatie met leveranciers, deelname in overlegorganen (intern en extern).
• HRM: werving en selectie, salarisadministratie, uitvoering personeelsbeleid, training en coaching van medewerkers, controle ziekteverzuim en voeren van functioneringsgesprekken.
• KAM: verantwoordelijk voor kwaliteit, arbo- en milieubeleid.

jan. 1995-feb. 1998

Baxter BV, Uden. Een onderdeel van Baxter Inc., een multinational op het gebied van gezondheidszorg waarbij wereldwijd ruim 46.500 medewerkers werkzaam zijn, waaronder 220 in Uden. Als Supervisor Quality Systems gaf ik leiding aan de afdeling QA/QC en was verantwoordelijk voor de volgende functiegebieden:

• QA/QC: Aansturen van de QC afdeling, training op het gebied van kwaliteit aan productiemedewerkers. Analyse en rapportage van kwaliteitsindicatoren, opstellen Management Review Reports. Implementeren en bewaken van kwaliteitssystemen.
• Compliance: Ervoor zorg dragen dat wordt voldaan aan interne en wettelijke richtlijnen voor het op de markt brengen van medische hulpmiddelen.
• Complaints: behandeling van klachten, terugkoppeling naar afdelingen, bijdragen aan bewustwordingsproces door medewerkers.
• Audits: Uitvoeren en organiseren van interne en externe audits in binnen en buitenland. Hieronder vallen ook Supplier Audits.
• Customer relations: Onderhouden van contacten met klanten (cardiologen / perfusionisten) en het geven van presentaties in samenwerking met Marketing & Sales.
• Management: Advisering management op het gebied van kwaliteit en de implementatie van verbeterprojecten.
• Baxter Quality Award; verantwoordelijk voor de rapportage en deelname aan de kwaliteitsprijs.

Daarnaast een bijdrage geleverd aan het opstellen en implementeren van het milieubeleidsplan en milieujaarverslag binnen Baxter, verantwoordelijk-heid HRM. Presentatie gegeven op een voorlichtingsavond bij de Kamer van Koophandel (Milieuzorg ook voor het MKB)

juli 1994-dec. 1994

Baxter BV, Uden. Stagiair

• Onderzoek en afstudeeropdracht op het gebied van TQM. Een case-study naar geïntegreerd management binnen Baxter.




Opleiding interimmanager

1990-1995: Beleids- & organisatiewetenschappen, Afstudeerrichting Management & Organisatie, specialisatie: kwaliteitsmanagement. Universiteit van Tilburg
Propedeuse Bedrijfseconomie, diploma behaald.
Universiteit van Tilburg
VWO, diploma behaald. Kruisheren Kollege, Uden
HAVO, diploma behaald. Vincent van Gogh Havo, Oss
MAVO, diploma behaald. St. Antonius Mavo, Heesch


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Resultaatgericht met oog voor het sociale aspect, helikopterview met oog voor detail, coachen en ontwikkelen van mensen (jong en ‘ouder’), persoonsgerichte managementstijl, benutten van motivaties en interesses van mensen voor het bedrijfsbelang, communicatief vaardig met een no-nonsense mentaliteit, analytisch zeer sterk, geduldig en pragmatisch.

Talenkennis interimmanager

nederlands, engels, duits

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :