Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

controller hoofd administratie

controller hoofd administratie

Werkervaring interimmanager

15/07/10- heden advies, Waalre
Directeur/eigenaar
Het verrichten van freelance- en interimopdrachten voor zowel profit en nonprofit klanten, het
op tijdelijke basis werken voor administratie- en accoutantskantoren en het zelfstandig
voeren van administraties en het opstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiften voor
MKB-bedrijven en particulieren.
Enkele opdrachten hierbij zijn;


15/12/11-1/11/12 Theater De Blauwe Kei, Veghel (16 uur per week)
Waarnemend hoofd administratie/Controller
Verantwoordelijk voor financiële administraties (Exact),
rapportages, fiscale aangiften en administratieve organisatie/interne controle
voor het theater.
• Leiding geven aan 1 medewerker;
• Maken van een planning & control cyclus bestaande uit het opstellen van begrotingen, analyse van maand en kwartaalrapportages, jaarrekeningen;
• Voeren van en controleren op juistheid, tijdigheid en volledigheid van de administraties (theater) en advisering tot bijsturen;
• Beheren van verzekeringsportefeuille;
• Verantwoordelijk voor salarisadministratie;
• Opstellen van richtlijnen m.b.t. interne controle en
procedurebeschrijvingen;
• Rapporteren mbt projecten en subsidies;
• Indienen van aangiften Loonheffing en Omzetbelasting;

19/4/11-23/9/11 Theater De Maaspoort, Venlo (3 dgn per week)
Interim Controller
Verantwoordelijk voor financiële administraties (Exact),
rapportages, fiscale aangiften en administratieve
organisatie/interne controle voor het theater en de horeca bij het
theater.
• Leiding geven aan 1 medewerker;
• Maken en onderhouden van een planning & control cyclus bestaande uit het opstellen van begrotingen, liquiditeitsplanningen, opzet en analyse van maand en kwartaalrapportages, jaarrekeningen;
• Voeren van en controleren op juistheid, tijdigheid en volledigheid van de administratie;
• Beheren van verzekeringsportefeuille;
• Verantwoordelijk voor salarisadministratie;
• Opstellen van richtlijnen m.b.t. interne controle en
procedurebeschrijvingen;;
• Aanvragen en rapporteren van subsidies;
• Indienen van fiscale aangiften Omzetbelasting;

15/7/10-1/12/2012 Theater De Schalm, Veldhoven (2 tot 5 dgn per week)
Waarnemend hoofd administratie/controller
Verantwoordelijk voor financiële administraties (Multivers),
rapportages, fiscale aangiften en administratieve
organisatie/interne controle voor het theater en de horeca bij het
theater.
• Leiding geven aan 2 medewerkers;
• Maken van een planning & control cyclus bestaande uit het opstellen van begrotingen, liquiditeitsplanningen, opzet en analyse van maand en kwartaalrapportages, jaarrekeningen;
• Voeren van en controleren op juistheid, tijdigheid en volledigheid van de administraties (theater en horeca) en gevraagd en ongevraagd geven van adviezen;
• Beheren van verzekeringsportefeuille;
• Verantwoordelijk voor salarisadministratie;
• Opstellen van richtlijnen m.b.t. interne controle en
procedurebeschrijvingen;
• Aanvragen en rapporteren van subsidies;
• Overleg binnen MT en met directie en operationeel manager;
• Indienen van fiscale aangiften Vennootschaps- en Omzetbelasting;



1/9/9-1/3/11 Joannes Bosco Beheer B.V., Vught (vanaf 15\7\10 3 dgn per week)
Financial Controller
Verantwoordelijk voor financiële administraties (Exact), rapportages,
subsidies,
Salarisadministratie en administratieve organisatie/interne controle
binnen de 4 bedrijven die behoren tot de Joannes Bosco groep.
• Leiding geven aan 2 medewerkers;
• Opstellen van begrotingen, liquiditeitsplanningen, tussentijdse rapportages, jaarrekeningen (incl. consolidatie) ;
• Beheren van verzekeringsportefeuille;
• Verantwoordelijk voor salarisadministratie;
• Opstellen van richtlijnen m.b.t. interne controle;
• Aanvragen en rapporteren van subsidies;
• Indienen van fiscale aangiften Vennootschaps- en Omzetbelasting;


13/10/’08-31/7/9 Verenigde Bierens Bedrijven, Tilburg
Groepscontroller
Verantwoordelijk voor financiële administratie, rapportages, subsidies,
Salarisadministratie en administratieve organisatie/interne controle
binnen de groep bedrijven die behoren tot het Bierens concern
inclusief een buitenlandse vestiging.
• Leiding geven aan 2 medewerkers;
• Opstellen van begrotingen en liquiditeitsplanningen;
• Beheren van verzekeringsportefeuille;
• Verantwoordelijk voor salarisadministratie;
• Opstellen van richtlijnen m.b.t. interne controle;
• Aanvragen en rapporteren van subsidies;
• Indienen van fiscale aangiften Vennootschaps- en Omzetbelasting;
• Opstellen van jaarrekeningen incl. consolidatie van 4 bedrijven;

01/03/’02-31/10/’07 Griensven Belastingadvies, Waalre
Zelfstandig ondernemer administratiekantoor MKB praktijk
• Leiding geven aan 2 medewerkers;


01/10/’00-28/02/‘02 Valentijn accountancy, Nuenen
Teamleider accountancy/relatiebeheerder
Verantwoordelijk voor relatiebeheer van een aantal MKB-relaties.
• Leiding geven aan 6 tot 8 assistenten;


01/01/’00-30/09/‘00 PDSS, Waalre
Teamleider/plv. kantoorleider administratiekantoor

Opleiding interimmanager

2002–2008 College Belastingadviseurs, Culemborg
CB-belastingadviseur.
1987–2001 NIVRA, Nijenrode
Registeraccount,Theorie-opleiding. Voltooid.
1987 Oost-Brabantse Assurantie-Studieclub, Eindhoven
Assurantie-B. Voltooid
1980–1985 HEAO, Eindhoven
Studierichting bedrijfseconomie. Voltooid.
1975–1980 Carolus Borromeus College, Helmond
HAVO. Voltooid.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Verbeteren Planning & Control
AO/IB
Managementrapportages
Jaarrekeningen
Word en Excell
Div administratiepakketten (Exact, Unit4, Accountview)

Talenkennis interimmanager

Nederlands moedertaal
Engels en Duits redelijk tot goed

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :