Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Marktmanager

Marktmanager

Werkervaring interimmanager

2007-heden: Nuon
- Sr. Marktmanager Consumenten
Binnen het marketingteam hoofdverantwoordelijk voor de marketingstrategie en omzet van de productgroep Nuon Huisbeveiliging.

2005-2006: Roche Consumer Healthcare*
- Marktmanager Retail
Geheel nieuwe functie. Opzetten van de marketingstrategie en uitvoering van de retailkanalen van het Roche ‘Accu-Chek’ merk op B2B en B2C niveau.

2003-2005: Roche Consumer Healthcare
- Brandmanager Consumers
Hoofdverantwoordelijk voor ontwikkeling en promotie van het gehele assortiment ‘Accu-Chek’ bloedsuikermeters.

2000-2003 Bayer
- Productmanager Benelux
Verantwoordelijk voor introducties en lopende marketingactiviteiten van innovatieve
A-merk tandartsproducten bij Bayer Benelux.

1998-2000: ABN-AMRO
- Management Trainee / Accountmanager
Na afronding van Management Traineeship enkele maanden werkzaam geweest als Accountmanager.

Opleiding interimmanager

1998-heden:
- Verschillende opleidingen op het gebied van Direct Marketing, retail, Farma-marketing, en nieuwe media.

2004: NIMA Marketing-B
- Opleiding NIMA B1 en B2 Generiek.

1995-1998: HEAO
- HEAO opleiding (versneld) aan de Haarlem Business School.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

- Resultaatgericht
- Ondernemend
- Creatief
- Flexibel

Talenkennis interimmanager

- Engels goed, Duits redelijk, Spaans matig, Italiaans matig.

Overig

Algemeen:
- goede beheersing marketingstrategie, planning en uitvoering op Nima-B/C niveau
- brede marketing- en communicatie ervaring bij zowel grote als kleine bedrijven
- snel inlevingsvermogen in bedrijf en product/markt combinatie

Marketing:
- opstellen van het strategische en operationele marketingplan (1-3 jaar scope)
- verwerken van vraagstukken op analytisch en cijfermatig niveau
- ontwikkelen en/of uitvoeren van brandmanagement werkzaamheden
- presenteren van plannen en resultaten

Marketingcommunicatie:
- schrijven van marketingcommunicatieplan en adviseren over marketingmix
- ervaring met online marketing (w.o. search, bannering, affiliates, online campagnes)
- uitvoeren van doelgerichte campagnes (w.o. DM, telemarketing, e-marketing)
- ontwikkelen advertentiemateriaal (w.o. brochures, presentaties, beurzen en PR)
- basiskennis van trade marketing

(Project)management:
- projecten managen (ervaring met opstellen marketingplan, marketingcampagne of productintroductie)
- samenwerking en aansturing binnen (internationale) teams
- sensitiviteit voor cultuur en verhoudingen binnen organisatie

Sales:
- sterk targetgericht werken (o.a weektargets)
- samenwerken/motiveren salesteam
- (Key) accountmanagement van large accounts


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :