Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager/Consultant HR

Manager/Consultant HR

Werkervaring interimmanager

Functies/rollen: uitgebreid carrière overzicht

Manager P&O
april 2008 - heden
• Verantwoordelijk voor het richtinggeven, uitvoeren en coördineren van het personeelsbeleid, de personeelsontwikkeling, de arbeidsvoorwaarden en de HR-instrumenten.

(Team) Coach
april 2008 - heden
• Professionele begeleiding van individuen en teams.
Projectleider HR
januari 2008 – december 2009 bij SNS Bank, Den Bosch

• Optimaliseren en uitvoeren werving- en selectieproces.
• Veiling inhuurfuncties: coördinerende en uitvoerende rol mbt het opzetten van een veiling voor de IT-inhuurfuncties van SNS Bank en SNS Reaal. Het beschrijven van de functies en communicatie met alle betrokkenen maakte hiervan onderdeel uit.
• Adviseur lijnmanagement op het gebied van HR.
• Advisering en coaching medewerkers mbt opleiding en (loopbaan)ontwikkeling.
• Ontwikkeling en uitvoering van verbetertrajecten, strategisch en operationeel personeelsbeleid.
• Deelname MT (themagericht).
• Projecten tbv het MT (o.a. voertaal in IT- projecten, projectleiders- en medewerkersevaluaties, promotieproces en pilot laptops).
• Verantwoordelijk voor managementrapportage opleidingen.
• Artikel nieuwsbrief thema ‘zorg voor relaties’.

HR Adviseur
januari 2006 - december 2007 bij PGGM

Adviseur lijnmanagement op het gebied van personeelsplanning en- beleid; werving en selectie; opleiding en (loopbaan)ontwikkeling; competentie-, functiewaarderings-, beoordelings- en beloningsvraagstukken; arbeidsvoorwaarden; inrichting en coördinatie van administratieve HR processen in de unit; (gewenste) uitstroom.
Projecten
• Procesverantwoordelijke voor Arbo- en vitaliteitsbeleid.
• Arbodienst: onderzoek naar en invoering van nieuwe arbodienst per januari 2007.
• RI&E: opstellen en implementeren Plan van Aanpak nav RI&E per juni 2007.
• Verzuimregistratiesysteem: implementatie online verzuimregistratiesysteem per juli 2007.
• PAPI: onderzoek en implementatie assessment instrumenten.
• Medewerkerstevredenheidsonderzoek tbv unit.
• Begeleiding functiewaardering tbv unit.

HR Adviseur
juni 2001 - december 2005 bij Hendrix UTD, Boxmeer (onderdeel van Nutreco)

Adviseur lijnmanagement; verantwoordelijke voor het uitvoeren van procedures aangaande in-, door- en uitstroom. Ondersteuning lijnmanagement bij personeelsplanning en -beleid, salarisrondes, taakevaluatie- en beoordelingsgesprekken, in- en uitdiensttredingen. Bijhouden wet- en regelgeving en communicatie hierover.
Projecten
• Arbeidsvoorwaarden: kostenneutraal updaten arbeidsvoorwaardenpakket Hendrix UTD.
• ADSL: ontwikkelen en implementeren beleid thuiswerkregeling.
• Ziektekostenverzekering: onderzoek en implementatie nieuwe ziektekostenverzekeraar 2006.
• Deelname in algemene P&O projecten zoals het implementatie van P&O-cyclus en functiebeschrijvingen.

Project Coordinator
November 1998 – mei 2000 AspenTech Europe BV, Best

Verantwoordelijke voor projectrapportage: opzet en beheer projectdatabase; beheer projectplanning; maandelijkse analyse en rapportage mbt projecten. Daarnaast verantwoordelijk voor beheer klantcontracten, facturatie en rapportage.
• Opzet projectrapportage voor Aspentech Best geïmplementeerd en begeleid bij Aspentech vestiging in Londen.

Diversen
Juli 1996 - oktober 1998



Opleiding interimmanager

Opleidingen
• Post HBO Registeropleiding Leergang Coaching, Pro Education 2008 - 2009
• HBO Personeelsmanagement & Organisatieadvisering 3e en 4e jaar, 2002 - 2004
Bachelor Human Resource Management, Fontys Sittard
• SJM/AVPW 3e jaar Leeuwenborgh Sittard, voorbereiding op HBO P&O 2001 - 2002
• HBO Office Management II Hogeschool Schoevers, Nijmegen 1998 - 1999
• European Secretarial Academy Schoevers, Nijmegen 1995 - 1996
• Directie-secretaresse Schoevers, Nijmegen 1994 - 1995
• VWO, Elzendaalcollege Boxmeer 1988 - 1994
Vakopleidingen
• Certificering PAPI (assessment instrument) 2007
• Focussed Interview Training, Schouten & Nelissen 2005
• Certificering SHL (assessment instrument) 2005
Kennis van methoden en technieken
• Gegevenskwaliteitsmanagement, 2008
Persoonlijke trainingen (indien van toepassing)
• Psychologie voor managers, Nyenrode Business Universiteit 2010
• Presenteren voor Gevorderden, ICM 2008
• Presentatietechniek, Schouten & Nelissen 2004
• Situationeel Leiderschap, VDS 2007
• Open onderhandelen, Frits Philips 2006


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Tot de sterke punten van Saskia worden gerekend haar vakmanschap, analytisch vermogen gecombineerd met een goed oog voor procesaspecten, verantwoordelijkheidsgevoel en creativiteit. Zij brengt klantgerichtheid in balans met resultaatgerichtheid door zowel een sparringspartner te vormen op hoofdlijnen als accuraat te zijn op detailniveau. In combinatie met haar communicatieve en sociale houding werkt zij zich snel in een nieuwe omgeving in.

In de rol van management consultant op HR-gebied geeft Saskia advies aan organisaties over het inrichten, aanpassen en ontwikkelen van HR- en bedrijfsprocessen en procedures. Vanuit haar verschillende functies heeft zij ruime ervaring met alle HR-instrumenten en -aspecten.

Talenkennis interimmanager

• Nederlands Uitstekend
• Engels in woord en geschrift Uitstekend
• Duits in woord en geschrift Redelijk
• Frans in woord en geschrift Redelijk [matig/redelijk/goed/uitstekend]


Overig

• Publicatie whitepaper “Het is niet persoonlijk bedoeld”. 2009
• Gastspreker Management Development programma SNS Reaal 2009

Markt- en branche-ervaring
Financiële sector
Pensioenfondsen
Agrarische sector


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :