Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

personeelsmedewerker

personeelsmedewerker

Werkervaring interimmanager

1999 - heden 2 Select te Amstelveen
(Recent opgestart detacheringsbureau gespecialiseerd in het detacheren van management ondersteunend personeel)

Functie: Vestigingsmanager
Werkzaamheden:
- Samenstellen van arbeidsvoorwaardenpakket
- Ontwikkelen van personeelshandboek
- Ontwikkelen van arbeids- / lease-overeenkomsten.
- Werven, selecteren en aannemen van personeel
- Voeren van evaluatie- en eindejaarsgesprekken
- Relatiebeheer
- Acquisitie


1997 - 1999 Tempo Team Projecten te Rotterdam
(Onderdeel van Tempo Team beheer met als specialisme het detacheren van mensen bij sociale diensten in diverse functies.)

Functie: Senior projectcoördinator
Werkzaamheden:
- Voor een belangrijk deel zoals omschreven bij 2 Select, echter met de nadruk op sociale diensten, schuldhulpverlening en Wet Voorziening Gehandicapten.
- Werven, selecteren, en aannemen van mensen voor de opleiding tot bijstandsconsulent.
- Zoeken van stageplaatsen, begeleiding tijdens de opleiding en stage en de administratieve afhandeling
- Acquisitie bij de gemeentelijke sociale diensten in de provincie Zuid-Holland, zorgen voor verloop van opdrachten, evaluatie gesprekken over functioneren kandidaat en Tempo Team Projecten
- Opzetten nieuwe cursussen, daarbij onderzoek doen naar behoefte, bekijken van de voorwaarden waaronder cursisten mee kunnen doen en werven en selecteren van cursisten.


1996 - 1997 Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten te Den Haag

Functie: Sociaal bijstandsmedewerker
Werkzaamheden:
- Verifiëren van cliënt gegevens in verband met continuering van lopende uitkeringen.
- Stimuleren en motiveren van cliënten tot het nemen van stappen die leiden tot herintreding van het arbeidsproces.
- Maken van motiveringen voor continuering en incidentele verstrekking van bijzondere bijstand.
- Onderhouden van contacten met diverse hulpverlenende instanties.
- Sanctioneren van cliënten en het voeren van daaraan verbonden slecht nieuw gesprekken.

1994 - 1995 Mede opzetten van congrescentrum \" de Vrije Vogel\" te Almen

Functie: Beheerder
Werkzaamheden:
- Mede verantwoordelijk voor het opzetten en runnen van het congrescentrum.
- Uitvoeren van een deel van de administratie van het congrescentrum.
- Verantwoordelijk voor de mailing: opstellen van brieven, koppelen gegevens bestanden en verzending
- Diverse adhoc werkzaamheden

1992 - 1994 Gice Ontwikkeling (onderdeel van de lubbers groep) te Nijmegen
(Kleine, net opgestarte projectontwikkelaar waarbij ik werkzaamheden uitvoerde samen met de 2 aandeelhouders en de directeur)

Functie: Assistent projectmanager/adviseur
Werkzaamheden:
- Vooronderzoek voor Philips Nijmegen in verband met het afstoten van bedrijfsterrein.
- Offerte controle
- Verhuizingen
- Ontwikkelen en opzetten van een helpdesk voor Dixons. Belangrijke taak hierbij was het begeleiden en trainen van de aankomende helpdesk medewerkers



Opleiding interimmanager

1983 - 1987 Havo te Nijmegen
nederlands, engels, wiskunde, natuurkunde, scheikunde, aardrijkskunde
1987 - 1988 Vervoersacademie logistiek management te Venlo
1988 - 1992 THW Facilitaire Dienstverlening te Den Haag
Met in het 4e jaar het cursuspakket: Kwaliteitszorg in de zakelijker dienstverlening, gebouwbeheer, journalistieke vaardigheden, american debate, commerciële bedrijfseconomie (op Nima A niveau), logistiek, integrale bedrijfseconomie, geautomatiseerde dataverzameling en het opzetten van informatiesystemen
1996 Opleiding tot Sociaal Bijstandsmedewerker
1997 - heden Diverse deskundigheidsbevorderingen met betrekking tot arbeidscontracten, flex en zekerheid en performance verbetering van gedetacheerden.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Mijn analytisch vermogen is sterk
Ik heb affiniteit met het op elkaar afstemmen van wensen en organisatierichtlijnen.

Talenkennis interimmanager

nederlands prima
engels converseren oke / schrijven goed

Overig

Zaken die ik zoek en waar ik goed in ben zijn:
Organisatie / coördinatie (van bijv. werving en selectietrajecten)
Beste uit mensen halen / mensen begeleiden
Binden en motiveren van medewerkers
Rechtpositionele-, functionerings-, beoordelingsgesprekken voeren
Bemiddelen van mensen (naar bijv. nieuwe functies of scholingstrajecten)
Contacten onderhouden met diverse instanties/ondernemingen (bijv. op het gebied van inhuur)
Verzorgen / opstellen van arbeidsovereenkomsten


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :