Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

senior manager

senior manager

Werkervaring interimmanager

Werkervaring
Februari 2009 tot heden Manager
Verantwoordelijkheden: Gedurende twee maanden het project exploitatie berekening samen met controler Huisvesting en controler Wonen voor nieuwbouw Wonen in Doorn. Doelstelling: aantonen van sluitende exploitatiemogelijkheden na nieuwbouw om de financiering van de nieuwbouw door een bank mogelijk te maken. Heden projectmanager om Busines Proces Redesign van de sector Dienstverlening te implementeren in de sector en waarnemend regiomanager Dienstverlening. Managen van verschillende wetenschappelijk onderzoeken waaronder twee promotieonderzoeken.


April 2007 tot februari 2009 Manager
Verantwoordelijkheden: Integraal verantwoordelijk voor een Resultaat Verantwoordelijk Eenheid (RVE) budget €5.607.975. Bestaande uit ruim 200 cliënten en evenveel personeelsleden. Verantwoordelijk voor productie budget, personeelsbeleid, communicatiestructuur, werkprocessen, etc. Opstellen van Jaarplannen, waarbij de beleidspunten van de sector omgezet worden in beleidspunten voor de RVE. Verantwoordelijk voor verschillende projecten: Nieuwbouw; Wetenschappelijk onderzoek; WISO (wonen in een stimulerende omgeving); Stuurgroep ZZP; administratieve processen van intramurale beleidsregel; Leidinggeven aan specialisten (4), middenkader (8) en secretariaat (3). De RVE bestaat uit wooneenheden op een centraal terrein en wooneenheden buiten het terrein (driebergen/lochem) Deelname in het netwerk “Woonvisie gemeente Utrechtse Heuvelrug”


Mei 2003- 2007 Manager extramurale voorziening
Verantwoordelijkheden Intergraal verantwoordelijk manager voor een Resultaat Verantwoordelijke Eenheid (RVE) budget €3.450.000. Verantwoordelijk voor acquisitie, productie, budget, personeelsbeleid, offertetrajecten voor externe partijen, communicatiestructuur, werkprocessen, etc. Opstellen van jaarplannen waarbij de beleidspunten van de organisatie omgezet worden in beleid voor de RVE, waarna concrete acties worden ingezet. Opzetten van Innovatieprojecten (portfolio uitbreiding) Acquisitie van koepelcontracten voor de dienstverlening. Projectleider van verschillende projecten, waaronder productieregistratie. Management van wetenschappelijk onderzoek, waarbij budget en tijd leidend zijn. Leiding geven aan professionals: maatschappelijk werkers, gedragswetenschappers (orthopedagoogogen en GZ- psychologen, oogmeetkundigen (orthoptisten, optometristen en TOA’s), onderzoekers en oogartsen. Taakgroep ondernemersschap Bartiméus.


Mei 2002-mei 2003 Manager staf Orthopedagogisch behandelinstituut.
Verantwoordelijkheden: Leiding geven aan professionals: psychiaters, psychotherapeuten, gedragswetenschappers (orthopedagogen en psychologen), maatschappelijk werkers, zorgloketcoördinatoren, afdeling vrije tijdsbesteding en het behandelsecretariaat,. De professionals werken zowel intra- als extramuraal. Verantwoordelijk voor offertetrajecten voor externe partijen en voor planning & control. Vorm geven aan reorganisatie van de eenheid, van één organisatie twee eenheden maken (ontvlechten). Opzetten van communicatiestructuur, overlegvormen en uitzetten van werkprocessen. Schrijven van plan van aanpak t.g.v. de eenheid waarbij beleidsuitgangspunten omgezet worden in concrete actie. Opzetten van Intensieve Psychiatrische Gezinsbegeleiding (IPG) voor LVG in de thuissituatie. Diverse andere werkzaamheden waaronder externe contacten onderhouden en verbreden.


Oktober 2000- oktober 2002 projectleider
Verantwoordelijkheden: Leidinggeven aan het project voor het opzetten van een Landelijk Steunpunt Bestrijding Ouderenmishandeling (VWS project). Zowel operationeel, organisatorisch, budgettair als beleidsmatig verantwoordelijk voor het project. Ontwikkelen van instrumenten voor deskundigheidsbevordering, werkontwikkeling t.a.v. de provinciale, regionale en plaatselijke netwerken. Beleidsadvisering en ondersteuning van het netwerk. Overleg met VWS over voortgang, ontwikkeling en koersbepaling van het project.
Organiseren van symposia. Spreken op symposia en werkconferenties. Contacten met de pers, zowel schrijvende, sprekende en beeldende media. Informatieverstrekking.

Februari 2001-januari 2002 Consultant
Verantwoordelijkheden: Als consultant, 16 uur per week, heb ik in deze periode de volgende projecten gedaan: kwaliteitsproject zorg, bij een instelling voor geestelijke gezondheidszorg. Advies ten aanzien van de afdeling I&A in een algemeen ziekenhuis. Samenwerkingsproject eerste- en tweedelijn verloskundige zorg in het zuiden van het land. Interne professionalisering. Acquisitie is onderdeel van deze functie.


1997-2000 manager (RVE)
Verantwoordelijkheid: Opzetten van een nieuwe PG verpleeghuis (60 bewoners) Met 5 wooneenheden en teams. Waarbij bewoners en personeel moet worden aangetrokken. De andere unit (60) bestaat uit overgeplaatste cliënten en medewerkers. Locatiemanager gedurende één jaar. Zowel operationeel, budgettair als beleidsmatig verantwoordelijk.(120 psychogeriatrische bewoners en evenzoveel personeelsleden), waarbij aandacht voor de verschillende culturen van de twee units een belangrijk onderwerp is. Initiëren van extern onderzoek op één woongroep. Diverse (beleids)werkzaamheden voor de regio waar het verpleeghuis onderdeel vanuit maakt. Verantwoordelijk voor het personeelsbeleid, houden van functioneringsgesprekken, integratietrajecten en andere HRM werkzaamheden. Opzetten en implementatie van het project belevingsgerichte zorg. Bereikbaarheidsdienst voor het management van de regio (twee verzorgingshuizen, twee verpleeghuizen en twee bijzondere zorgvormen). Verantwoording afleggen aan de Divisie directeur Ouderenzorg.


Opleiding interimmanager

1975-1979 A-verpleegkundige
1981-1982 specialisatie Obstetrie Gynaecologie
1984-1985 Advanced First Aid
1986-1988 Middel Management
1987-1989 Hogere beroepsopleiding tot verpleegkundige in de
Maatschappelijke Gezondheidszorg
1992-1993 VWO wiskunde applicatiecursus
1993-1995 Post HBO management non profit
1998-2001 Avond opleiding bedrijfskunde aan de katholieke
Universiteit Nijmegen
Algemeen Verschillende cursussen waaronder maatschappelijk ondernemen



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

 Strategie en visie vertalen naar de praktijk samen met inbedding in de administratieve organisatie.
 Klant- en servicegericht.
 Resultaatgericht in het behalen van inhoudelijke en financiële targets
 Overtuigingskracht, zowel verbaal als in optreden
 Gelijktijdig managen van een groot aantal verschillende opdrachten / activiteiten
 Overzicht houden over zowel het grote geheel als de details
 Mijn weg vinden in een concurrerende omgeving met een groot aantal contacten
 Mensen aan mij binden waarbij ik deze in staat stel boven zichzelf uit te stijgen door te coachen op hun kracht, waardoor ze plezier in hun werk hebben.
 Innoverend en projectmatig bouwen


Talenkennis interimmanager

Nederlnds en Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :