Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

allerlei

allerlei

Werkervaring interimmanager

Overzicht werkervaring

§ juli 1996 – december 1996 Adler International, Slough, Uk International Account Representative

§ januari 1997 – oktober 1997 Copycall BVBA, Gent Secretaresse/receptioniste/Officemanagement

§ November 1997 – juni 1998 Via Creyf’s Interim – Sara Lee Knit Products, Desteldonk (tijdelijke functie)
European Masterfile Coördinator

§ September 1999 – januari 2000 Via Randstad-Interlabor - On Line Entertainment N.V. (9052 Gent) (tijdelijke functie)
Call-center agent

§ Februari 2000 – augustus 2000 Via Randstad-Interlabor – Volvo Europe Transport (9052 desteldonk) (tijdelijke functie)
Administratief bediende expeditie-afdeling

§ Januari 2001 – juni 2001: Via Office Team bij Nutreco – Trouw Nutrition (Gent) (tijdelijke functie)
Commerciële binnendienst – secretaresse

§ Juni 2001 – oktober 2001: Techmar NV – Evere
Business Development Representative

Techmar NV is gespecialiseerd in business development en het implementeren van zowel inbound als outbound callcenters. Ik werkte bij hun klant Alcatel, waar we de opstartfase van een outbound callcenter begeleidden, coördineerden en concipiërden. Ik deed zowel het uitvoerende werk (genereren van leads) als het meer coördinerende (op punt stellen van procedures, afstemmen van de werkwijze met de account-managers en sales-managers, schrijven van rapporten, opleiden van agents).

Reden van vertrek: te lange reistijden maakten mijn gezinsleven onmogelijk en met spijt in het hart moest ik deze job opgeven.

§ November 2001 – Augustus 2002: JM BRUNEAU – GENT
Account Manager

Tussen november 2001 en augustus 2002 was ik aan de slag als account-manager bij een firma die gespecialiseerd is in de postorderverkoop van bureau-meubilair en kleinere bureau-accessoires. Daar werd onder mijn leiding een commerciële cel opgestart die pro-actief op zoek gaat naar nieuwe opportuniteiten en uitdagingen. Aangezien dit project zich toen nog in de opstartfase bevond, was mijn takenpakket zeer divers:

§ Inventariseren en beheren van de portefeuille van de ‘large/corporate’ accounts.
§ Actiepunten voorstellen en implementeren om tot een Key Account Treatment te komen voor de grootste klanten.
§ Opmaken en opvolgen van offertes.
§ Klantenbezoek.
§ Telefonische prospectie.
§ Concipiëren, coördineren en opvolgen van specifieke marketing-acties.
§ Rapportering van al deze zaken.

Reden van vertrek: mijn persoonlijke visie en die van de algemeen directeur lagen te ver uit elkaar.


§ Augustus 2002 – April 2003: Via Randstad bij Mobistar Nv (tijdelijke functie)
Commerciële binnendienst – upselling/cross-selling aan bestaande klanten (B2B) – portefeuillebeheer – actief bewerken van bestaande klanten .

§ April 2003 – September 2003: Tropical BVBA
Tropical BVBA werkt mee aan TV-programma’s zoals ‘Bloemen en Pompoenen’ & ‘Bouwtips’ (Vitaya) en voor verschillende regionale stations.
Takenpakket: dmv sponsoring en product-placement de nodige budgetten voor het realiseren van een tv-programma binnenhalen + management van de productie (de juiste persoon op de juiste plaats op het juiste tijdstip krijgen).

Sporadisch zal ik nog met deze firma werken, maar voorlopig zijn er geen grote projecten meer gepland.



Opleiding interimmanager

Licenciaat in de Oost-Europese talen en culturen

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Mijn ervaring situeert zich hoofdzakelijk op het vlak van verkoop & sales (B2B) en op de administratieve ondersteuning ervan. Portefeuillebeheer (account-management), lead-generation, cold calls, prospectie, follow-up van marketing-acties, after-sales.
Op administratief vlak ben ik bedreven in de meest courante soft-warepakketten. Agendabeheer, planning & dispatching.

Ik heb snel doorzicht in procedures en heb ervaring in het implementeren van nieuwe work-flows én het coachen en aanleren van deze work-flows aan een team. People-manager en ervaring met opleiding en leerprocessen.
Ik presteer goed onder stresserende omstandigheden en hou ervan mijn verantwoordelijkheid op te nemen.




Talenkennis interimmanager

Talenkennis: Nederlands (moedertaal) – Frans & Engels (vlot geschreven en gesproken) – Duits/Pools/Russisch (noties).

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :