Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Financieel-Bedrijfskundig Interimmanager

Financieel-Bedrijfskundig Interimmanager

Werkervaring interimmanager

Hoofd bedrijfsbureau Hogeschool Rotterdam, cluster Media (juni 2006 – september 2006)
Werkzaamheden: het leidinggeven aan het Bedrijfsbureau, het verbeteren van de opzet en werking administratieve organisatie met name inzake de studentenadministratie en de financiële administratie, alsmede het wegwerken van achterstanden en opstellen van de gewijzigde begroting.

Manager Operating & Reporting Compass group Waardenburg (november 2005 – mei 2006)
Werkzaamheden: het ondersteunen bij het verbeteren van een tijdige en juiste nacalculatie van contracten en betreffende management rapportages.

Beleidsmedewerker Gemeente Zundert (juli 2005 – oktober 2005)
Werkzaamheden: het samenstellen van de programma- en producten begroting 2006 en het consulentschap van het Grondbedrijf.

Controller Schouten & Nelissen Zaltbommel (oktober 2004 – juli 2005)
Werkzaamheden: het opstellen van de begroting en het verzorgen van de periodieke managementrapportages, het beschrijven en verbeteren van de administratieve organisatie van de centrale crediteurenadministratie, lid van het S.A.P. implementatieteam, het aansturen van twee assistent-controllers.

Docent Hoge School Rotterdam (november 2003 – oktober 2004)
Werkzaamheden: docent Bedrijfseconomie en Marketing, begeleiden van stagiaires, verzorgen van studieloopbaan coaching, het ontwikkelen van onderwijsmodulen.

Beleidsmedewerker a.i. Gemeente Grave (december 2002 - september 2003)
Werkzaamheden: voorbereiden statenwerk en opstellen van de jaarrekening, verzorgen van de investeringsbegroting en P.O.P. subsidieaanvragen, beschrijven (m.b.v. Protos), adviseren en implementeren van verbeteringen inzake de AO-IC van diverse leges en belastingen, doorrekenen en opstellen van investeringsplannen met betrekking tot materieel buitendienst en onderhoud van gebouwen en objecten.

Credit controller a.i. Axima Contracting B.V. Tilburg (mei 2002 - augustus 2002)
Werkzaamheden: Werkzaamheden: analyseren van het inkoopproces, het opstellen van procedures ten behoeve van een tijdige en correcte verwerking van inkoopfacturen.

Controller a.i. Dienst Stadsontwikkeling Gemeente Helmond (december 2001 - mei 2002)
Werkzaamheden: het leidinggeven aan de medewerkers van het bedrijfsbureau, het verzorgen van periodieke managementrapportages, het analyseren van de jaarrekening en de jaarplannen, lid stuurgroep samenvoeging van de diensten Beheer en Stadsontwikkeling.

Hoofd Administratie a.i. ADC Sourcing-Groep BV ’s-Hertogenbosch (maart 2001 - augustus 2001)
Werkzaamheden: het opstellen van de jaarrekeningen, het aannemen en begeleiden van medewerkers en het verbeteren van werkprogramma´s, het adviseren van directie en management.

Hoofd Administratie a.i. Versteeg Metaal Groep B.V. Heusden (januari 2001 - maart 2001)
Werkzaamheden: het opstarten van het financiële gedeelte van Isah-7, een E.R.P. informatiesysteem, het opstellen van de begroting en aanpassen van de systematiek en procedures, het opstellen van de jaarrekening van V.M.G.

Controller /lid managementteam Post Koudetechniek B.V. ’s-Hertogenbosch 1990 - 2000;
Als leidinggevende van de centrale administratie verantwoordelijk voor:
• Het opstellen van de meerjaren en jaarlijkse financiële begroting en jaarrekening.
• Het ontwikkelen, implementeren en beheren van de planning- en control cyclus ten behoeve van project voortgangsrapportages en periodieke (liquiditeits) managementrapportages.
• De bewaking en verbetering van de administratieve organisatie en interne controle, met name van inkoop, logistiek, budgetbewaking, serviceprojecten en nieuwbouwprojecten.
• De inrichting en uitvoering van de financiële en projectadministratie van vier opgestarte groepsmaatschappijen (uitgegroeid tot in totaal 65 medewerkers).
• Het formuleren, implementeren en uitvoeren van het automatiseringsbeleid en het personeelsbeleid.
• Het onderhouden van contacten met de bank, de accountant en overige adviseurs.

Accountantskantoor Burg & de Raad te Vught 1989 - 1990
functie: als assistent–accountant verantwoordelijk voor het verzorgen van financiële- en loonadministraties, het verzorgen van fiscale aangiftes en het opstellen van jaarrekeningen.

Gemeente Schijndel, afdeling Financiën 1984 - 1989
functie: als administratief medewerker verantwoordelijk voor verzorgen van de dagboekadministraties.




Opleiding interimmanager

HEAO Bedrijfseconomie
HEAO Accountancy
Erasmusuniversiteit Rotterdam Bedrijfskunde, afstudeervariant Entrepreneurship

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

De opzet en implementatie van de Planning & Controlcyclus
De opzet en implementatie van het Personeelsmanagement
Het opstellen van begrotingen en jaarrekeningen
Het professionaliseren van de interne organisatie van bedrijven die in de doorgroeifase verkeren.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits redelijk en Frans matig

Overig

Kennis van software microsoft office, Grote Beer, Exact, SAP, FMS, Cats Caaz

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :