Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager (Interim)

Manager (Interim)

Werkervaring interimmanager

WERKERVARING

Augustus 2004 tot heden

Functie: Team Manager Frontoffice
Werkzaamheden:
• Werving en selectie van nieuwe medewerkers
• Vorm geven aan het beleid op het gebied van People Management
• Coachen en aansturen van twee volwaardige Frontoffice teams
• Kwaliteitsbewaking van de werkzaamheden binnen de frontoffice.
• Het begeleiden van de teams in de verandercyclus binnen de organisatie
• Project Management: het begeleiden van diverse belacties voor interne klanten( van briefing tot aan het schrijven van scripts)
• Mede verantwoordelijk voor de uitvoer van het coachingstraject en de Hr cyclus van de afdeling.

Juli 2003 tot en met december 2003
Functie: Coordinator overdracht TeleSales Inbound activiteiten
Werkzaamheden:
• Forecasting
• Aanpassen en omplementeren van nieuwe Call flows
• Genereren van Management informatie en het intrepeteren hiervan.
• Bewaken van de kwaliteit v.w.b. de inhoud en uitvoering van de werkzaamheden van de opdrachtgever.

Januari 2001 tot 30 juni 2003

Functie : Senior Supervisor/ Operational manager
Werkzaamheden:
• Het Operationeel aansturen van het Call Center.
• Het direkt leidinggeven aan 7 Supervisors en 2 Sales Support medewerkers.
• De algehele leiding over ongeveer 80 Sales Agents (multi culti) binnen het Call Center.
• Het bewaken van de personele (team)bezetting.
• Verantwoordelijk en geautoriseerd voor het houden van functionerings- en
beoordelingsgesprekken.
• Het onderhouden van contacten(klanten) intern zowel extern op alle niveau’s.
• Eindverantwoordelijke voor het behalen van de vastgestelde Sales targets.
• Het bewaken en zo nodig bijsturen van het call volume, het aannamepercentage, de service
levels en de KPI’s.
• Het operationeel implementeren van campagnes en product wijzigingen d.m.v. instructie, planning en informatieverstrekking, met als doel optimaal Sales resultaat te behalen.
• Het implementeren van nieuwe systemen en het initieren van de communicatie tussen de Key Users en systeemanalisten –enerzijds- en de gebruikers –anderzijds -.
• Het aansturen en motiveren van de Supervisors en de Agents.

PROJECTEN EN ACTIVITEITEN

• Afdeling stabiliseren en herstructureren
Werkwijze: Analyseren van afdelings problematiek en het schrijven van een plan van aanpak. Herschikken functies. Personeelswerving en selectie in samenspraak met afdeling HR. Selectie m.b.v. aangepaste competentie profielen, criterium gerichte selectie.Tevens betrokken bij het P&O beleidsplan(afdelingsoverschrijdend).Sanering van personeel op voor beide partijen bevredigende wijze d.m.v hanteren van gunstige oplossingen bij conflictueze afscheidstrajecten. Voorstaander van een evenwichtig arbeidsmarkt beleid.
Actieve rol bij personeels begeleiding en ontwikkeling.



• Ontwikkelen van heldere doelstellingen binnen de afdeling

Werkwijze:Auteur van het personeelshandboek binnen het Call Center. Document waarin gemaakte afspraken voor verdere professionalisering van de afdeling gedocumenteerd zijn en die door betrokken partijen voor accoord diende te worden getekend. Verschillende procedures en afspraken waren hierin vastgelegd.

• Rust en focus op de toekomst


Betrokken bij het reorganisatietraject met als einddoel de integratie van de afdelingen Sales en Service binnen de regio’s.Het doel was het zo zorgvuldig mogelijk begeleiden van dit proces.


Periode Oktober 1998 - December 2000

Functie : Projectmanager TeleSales
Werkzaamheden :
• Het maken van rapportages naar aanleiding van Telemarketing/ TeleSales akties.
• Het analyseren van de rapportages uit de Aspect centrale.
• Het voeren van een actief personeelsbeleid.
• Het terugdringen van het ziekteverzuim en motivatie/ cultuur management.
• Het uitéénzetten van een gedegen coachings traject en het creëren van duidelijke functie omschrijvingen en loopbaanontwikkelingstrajecten.
• Verder ben ik belast geweest met de ontwikkeling, verbetering en documentatie van alle order entry processen en procedures inclusief auditing ter verkrijging van de ISO certificatie ( ISO 9001).

Overige werkzaamheden waren identiek aan mijn vorige functie.

Periode oktober 1995- September1998

Functie : Projectmanager Telemarketing
Werkzaamheden:
• zorgvuldig bewaken van de database
• in nauw overleg met de automatiseringsdeskundige uitstippelen van het
telemarketingstraject voor wat betreft de uitvoering door de telemarketeers voorafgaand
aan het vertalen van voorstellen in concrete projekten
• het in nauw overleg met de klant schrijven van het belscript.
• verantwoordelijk voor de personele bezetting (planning en roostering)
• dagelijks projectmanagement
• onderhouden van contacten met bestaande relaties

Periode februari 1993- Augustus 1995

Functie : Teleconsultant
Werkzaamheden :
• telefonische verkoop
• bijbehorende administratieve werkzaamheden
• opstarten Telemarketing Unit

Periode Maart 1990- januari 1993

Werkzaamheden :
• telefonisch te woord staan van deelnemers
• allerhande administratieve handelingen als follow- up van het telefonisch onderhoud


Periode September 1990- Oktober 1991

Functie : Management Assistent
Werkzaamheden :
• alert zijn op seminars
• bijwonen van die seminars
• verzamelen van informatie en documentatie


Periode Mei 1989- Oktober 1990

Functie : Commercieel Medewerker/ Marketeer
Werkzaamheden :
• belast met het grootschalig project: Kwalitatief Woningmarktonderzoek. Hierbij was het belangrijk om aan de hand van een marktonderzoek en een interview de woonwensen van bewoners te inventariseren ten einde de dienstverlening te optimaliseren.





Opleiding interimmanager

OPLEIDINGEN

Mavo.
Diploma behaald in 1977/1981 met als eindexamenvakken: Bedrijfsrekenen, Boekhouden, Wiskunde A, Aardrijkskunde, Geschiedenis, Biologie, Nederlands, Engels, Spaans.
Lyceum
Diploma behaald 1981/ 1985 met als eindexamenvakken : Nederlands, Engels, Economie I+ II, , Geschiedenis, Aardrijkskunde.
Vrije Universiteit te Amsterdam
Voltijdse studie Politieke Wetenschappen. Propadeuse behaald.

VAARDIGHEDEN
• W.P. 6.1
• Words for Windows
• Excel
• Powerpoint
• Ervaring Inter- en Intranet (HTML,ASP)
• Diverse CRM Systemen zoals Cabis Clarify etc,etc




Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Verfrissende en stevige peoplemanger. Iemand die bruist van de energie en duidelijk en consequent te werk gaat. Prettig rustige dame die zegt waar het op staat en niet met zich laat sollen. Iemand die goed verbeteringen kan initiëren en er ook voor zorgt dat veranderingen beklijven door het proces continu en strak te monitoren. Werkt graag samen met haar medewerkers in een team. Hecht veel belang aan een stevige relatie met haar medewerkers om zo commitment te verkrijgen voor het gemeenschappelijke doel. Brengt met haar relativerende verschijning een positieve sfeer en duidelijkheid op een afdeling. Werkt met flair en zelfvertrouwen aan zaken en houdt ervan dat afspraken nagekomen worden. Is betrokken bij en gedreven in haar werk. Laagdrempelig persoon bij wie de deur altijd open staat. Is gewend om grote afdelingen en moeilijke mensen aan te sturen en in een multiculturele omgeving te werken.Werkt zich inhoudelijk snel in en houdt van uitdaging in haar werk. Overige kenmerken: stressbestendig, integer, geaard en in evenwicht.
STERKE PUNTEN

• Resultaat- en doelgericht werken
• Communicatief sterk
• Analyserend en structurerend
• Loyaal
• People Manager
• Teambuilder
• Creatief oplossend denkvermogen
• Streven naar win- win situaties en zo laag mogelijk geplaatste verantwoordelijkheid



Talenkennis interimmanager

Nederlands,Engels vloeiend.Spaans:matig.

Overig

Is breed inzetbaar.Wil graag leidingeven aan een willekeurige club van medewerkers.In non-profit zowel profit organisaties.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :