Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Salarisadministrateur

Interim Salarisadministrateur

Werkervaring interimmanager

Werkervaring: Als zelfstandig interim administrateur actief op projecten:
2008 juni - december:

Opdrachtgever: Resources Global Professionals
Taken: periodiek verwerken payroll voor Shared Service Center Europa en voor Management en Finance
General Ledger Accounts voor Payroll onderhouden en aansluitingen verzorgen


2008 februari – april:
Opdrachtgever: CTB Personele Systemen, Almere
Taken: als consultant de conversie uitvoeren van salarissoftware Cobra 2000 bij de A&A kantoren van CTB

2008 Januari:
Opdrachtgever: Samskip Container Logistics te Rotterdam
Taken: Controleren en corrigeren salarisgegevens over de maand januari m.b.v. Perman van ADP

2007 september – december:
Opdrachtgever: Alfa Accountants te Naaldwijk
Taken: verzorgen salarisadministraties voor cliënten

2007 April – augustus: Opdrachtgever: LogicaCMG te Amstelveen
Taken: adviseren en support geven aan cliënten m.b.t. softwarepakket Paymaster

2007: 4e week maart:
Opdrachtgever: ABNAMRO Bank te Amsterdam Z.O.
Taken: controlewerkzaamheden 4000 salarismutaties HRM afdeling

2006 november – maart 2007: Opdrachtgever: Roza Salarisverwerking te Veenendaal
Taken: verrichten van salarisadministraties voor cliënten

2006 Juli – oktober: Opdrachtgever: Accountantskantoor Alfa te Raamsdonksveer
Taken: verrichten van salarisadministraties voor cliënten

2006 Maart – juni: Opdrachtgever: Accountantskantoor Steens & Partners te Rotterdam
Taken: verrichten van salarisadministraties voor cliënten

2005 augustus – maart 2006: Opdrachtgever: Stg. Verenigde Nederlandse Apothekers
Taken: Uitvoering geven aan Salarisadministratie voor 1300 medewerkers in apotheken en farma-inkooporganisatie

In gebruikname van softwarepakket Paymate, loonrun januari 2006, begeleiden van twee salarisadministrateurs

Beroep : Interim Administrateur
Periode : December 2004 – medio januari 2005
Opdrachtgever: Sensire (Zorg-woon-en welzijnsinstelling )
Taken : Controle van salarisslips na conversie salarissoftwarepakketten EMIS/ DBS naar Beaufort, assistentie verlenen bij mutatieverwerking in Beaufort

Beroep : Interim Administrateur
Periode : 2002-2004
Werkgever: Het Interim Collectief BV
Taken : Zorg en verantwoordelijkheid dragen voor correcte uitvoering van personeels- en salarisadministratie bij opdrachtgevers als zorginstellingen, landelijke winkelketen met filialen in de optische branche. Coachen van medewerker administratie.

Beroep : Financial Consultant
Periode : 2000 - 2002
Werkgever: Rekenmeesters Financial Accounting
Taken : op interim basis werkzaamheden op de salarisadministratie projectmatig uitvoeren bij diverse opdrachtgevers als accountantskantoor, cateringbedrijf, biochemische onderneming, elektro- en werktuigbouwkundige onderneming, notaris/advocatenkantoor

Beroep : Administrateur
Periode : 1997-2000
Werkgever: DPA Financial People
Omschrijving: op interim basis project werkzaamheden op de financiële en/of salarisadministratie uitvoeren bij diverse organisaties, zoals vakbond, gemeente, accountantskantoren, offshorebedrijf, groothandelsketen in food en non-food

Beroep :Administrateur Financiële-en salarisadministratie
Periode :1974 – 1997
Werkgever:Diverse ondernemingen
Omschrijving:Boekhoudingen met behulp van computersystemen uitvoeren in het bedrijfsleven, concept jaarrekeningen samenstellen, fiscale aangiften BTW en Loonbelasting verzorgen. Aangifte Vennootschapsbelasting in concept klaarmaken

Ervaring met fiscale 30% regeling voor expatriates bij projecten DPA Financial People

Januari t/m Maart 2000
bij Allseas (offshorebedrijf) te Delft
April t/m september 2000
Bij Ernst & Young Stafdiensten te Rotterdam

Kennis en ervaring met software programma’s
Administratieve software:
Exact, Grote Beer, Microstar
Salarisadministratie:Prigem Gemal,Apas Brunet,Exact, Lopac, Peoplesoft,Emis, ADP Perman I, Accis, Paymaster, Cobra 2000
Spreadsheets/tekstverwerking: Lotus 123, Excel, WP51, Word


Opleiding interimmanager

Moderne Bedrijfsadministratie
Praktijkdiploma Boekhouden
certificaten DOS/Lotus 123


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Algemene vaardigheden:
Financiën beheren, rapporteren, notuleren, corresponderen, controleren en aansluitingen maken van financiële gegevens, berekeningen maken, overzicht houden, overtuigen, in teamverband en/of zelfstandig werken, contacten leggen, beslissingen nemen, afdelingsoverleg leiden, overleg op hoger niveau voeren, coachen en/of instrueren van medewerkers, organiseren, doelgericht werken, als interim functionaris wisselende projecten uitvoeren, implementatie, onderhoud en gebruikmaking van computerprogramma’s


Talenkennis interimmanager

nederlands, engels, frans, duits

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :