Flex Manager
De top 21217 Flexmanagers van Nederland
21217 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Sales & Customer Service Specialst

Sales & Customer Service Specialst

Werkervaring interimmanager

2010 – Heden:

Mede eigenaar :

Ik koos ervoor om te werken als freelance Sales en Service specialist, zelfstandig te ondernemen, te bemiddelen en een uitvoerende rol te spelen bij interim opdrachten voor klantgedreven organisaties. In die hoedanigheid ook samen met partners een NPS /CES Framework in de ontwikkeld die organisaties helpt om pro actief verbeteringen in de bedienketen, op basis van outside in en inside out data, te localiseren. Diverse klanten zoals E-ON , Zo Wonen, Vivantes, ING, Alwaysbemobile Group en Gem. Den Haag.


Mei 2014 – Heden:
Master Search International
Associate Partner:
Als Associate verantwoordelijk voor recruitment van Senior IT, Sales, Marketing en Customer Service Specialisten. Klanten geworven zoals Schneider Electric, InVue Security, Devoteam, Thinking Phones, Van Gansewinkel Groep en Capgemini. Tevens voor de klanten van Master Search actief als klankbord op het gebied van vraagstukken rondom contractuele vraagstukken en service management uitdagingen.

Juli 2012 – September 2013
E2Ma Consumer Profiling
Business Development Manager a.i.
Verantwoordelijk voor Sales en Key Account Management voor internationale Marktonderzoeksorganisaties, Opleidingsinstituten en Telecom Operators. Advies op het gebied van churn reductie en procesverbeteringen op basis online klantgedrag. Nieuwe klanten geworven zoals GfK, NTI, T-Mobile, Novio Data, Ipsos en SSI.

November 2010 - November 2011:
Looyint:
Business Consultant:
Verantwoordelijk voor Account Management en acquisitie van consultancy en detacheringsopdrachten op het gebied van Customer Services. Hiervoor ook een ROI gedreven business model ingezet om op basis van advies en rapportages projecten en consultants te bemiddelen. Klanten zoals Achmea, Gem. Amsterdam, Bosch Communications en CIZ geworven.

February – October 2010:
VANAD Group
Business Consultant a.i .:
Verantwoordelijk voor Business Development van het “work from home” platform van VANAD. Strategisch advies bij klanten van VANAD op het gebied van klantcontact en het inzetten van diverse specialisten voor interim werkzaamheden.

April 2005 – June 2009:
Coniche:
Sales Manager:
Van “scratch” een speciale ad interim label van Service specialisten opgezet en uitgebouwd. Strategische consultancy en project management, bid management en implementatie van Klantcontactstrategie voor commerciële en publieke klanten service organisaties. Commercieel verantwoordelijk voor de sales en business development . Klanten als NS, PWN, Nuon, Essent, Ohra, UVIT, Achmea, ING binnen gehaald. Ik ben begonnen met 5 consultants en bereikte het volume van 60 fte consultants binnen 18 maanden.

April 2001 – October 2004
Devoteam:
Key Account Manager:
Sales en Account Management op het gebied van IT Systems & Service Management projecten ( IBM Tivoli & Peregrine ) voor financiële instellingen, energiebedrijven en overheden binnen de Benelux. Verantwoordelijk voor detachering van 30 senior consultants en 3 jr. Account Managers.





Oktober 1999 – Maart 2001:
KPN
Account Manager:
Verkopen van gehele productenportfolio van KPN aan MKB in regio Noord West Nederland. Van eenvoudige service contracten tot communicatieplatformen. Zeer diverse klantenkring die varieerde van ISP Start ups , Zakenbanken en transportondernemingen.

April 1997 – Oktober 1999:
R & F
Sales Manager:
Verkopen van evenementen, incentives en eindejaarsgeschenken op basis van loyaliteitsprogramma’s.

Opleiding interimmanager

• 1988 – 1996: Nederlands Recht, Universiteit Utrecht.
• 1991 – 1992: Kunstgeschiedenis, Vrije Universiteit of Amsterdam.
• 1986 – 1988: Atheneum, TAC Enschede.
• 1980 – 1986: HAVO, Jacobus College Enschede.
• 2001 – 2002: ITIL essentials.
• 1995 – 2014: Diverse sales trainingen )
• 2014 Lean Management.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

• Sales: CRM, BtoC Lead Generatie, Bid & Tendermanagement, Account Management & Sales Management.
• Operations: Customer Services, Proces en Keten Optimalisatie, Omni Channel Platformen, Customer Experience & Outsourcing.
• HRM, Detachering, Consultancy & Interim Recruitment.


Talenkennis interimmanager

• Nederlands en Duits: vloeiend in word en geschrift (tweetalig opgevoed).
• Engels: goed in word en geschrift.
• Frans: goed in word en geschrift.


Overig

Gedreven professional met uitgebreide ervaring op het gebied van Sales en Consultancy binnen IT, Online Marketing , Telecom en Customer Service organisaties.

Werkt vanuit het continu optimaliseren van de dienstverlening van zijn klanten en het pro actief aandragen van innovatieve oplossingen door te weten wat er werkelijk speelt. Als pragmatische en volhardende teamspeler weet ik medewerkers, leveranciers en klanten te mobiliseren en te motiveren, zonder het belang van alle belanghebbenden uit het oog te verliezen.

Het toepassen van kennis, netwerken en nieuwe modellen om de beste oplossingen te kunnen blijven ontwikkelen en organisaties te helpen om het maximale rendement uit hun sales, service en bedrijfsprocessen te halen, is wat mij dagelijks enorm veel energie geeft.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :