Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager Klantenservice Publieke Dienstverlening

Manager Klantenservice Publieke Dienstverlening

Werkervaring interimmanager

-Wet maatschappelijke ondersteuning
-Klantenservice
-Logistiek
-Klachtenmanagement
-Optimalisatie werkprocessen
-Sociaal Domein, Publieke Dienstverlening
-Relatiebeheer
-Coachen

Werkervaring:
23-09-2013-juli 2015
Bedijf: Medux
Functie Teammanager Klantenservice, Service, Planning, Logistiek en Distributie.
Functieomschrijving:
*Algemeen: verantwoordelijk voor het gehele service proces binnen het account WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning). Publieke Dienstverlening.
Takenpakket: zie verantwoordelijkheden Welzorg

01-11-2011-23-09-2013
Bedrijf: Welzorg Nederland B.V
Functie: Teammanager Klantenservice Regio Noord, West en Midden Nederland
Functieomschrijving:
* Algemeen: verantwoordelijk voor dienstverlening service WMO Regio Noord,West en Midden Nederland

Leidinggeven aan 33 fte medewerkers service WMO:
-2 teamcoördinatoren;sturen direct 10 fte aan vanuit de klantvestigingen Leiden en Nieuwegein

-22 servicemedewerkers buitendienst (Regio Noord, West en Midden Nederland)

-9 servicecoördinatoren (KCC, servicecentrum WMO Regio), verantwoordelijkheden;
*front en back office, 1e en 2e lijn klantcontact; telefonie, e-mail, post, social media (twitter, etc.)
*facturatie, administratie, inkoop extern, planning servicemedewerkers buitendienst voor 40.000 klanten, contact leveranciers/opdrachtgevers/gemeenten
*klanten voor service in onze Welzorg winkel Amsterdam/Alkmaar aan de servicedesk (balie)

-HR beleid; ziekteverzuim (preventie,administratie, overleg bedrijfsarts,wet poortwachter),
beoordeling/functioneringsgesprekken, in/uitstroom personeel, werkoverleg, goed/slecht gesprekken,aanname/ontslag, training en ontwikkeling, werving, sollicitatiegesprekken, begeleiding leerlingen via BBL traject, verlof/vakantieplanning (Regio Noord, West en Midden Nederland)

-Klachtenmanagement; particuliere klanten, zorg/overheidsinstellingen, opdrachtgevers/gemeenten (Regio Noord, West en Midden Nederland)

-Overige verantwoordelijkheden:
-implementatie nieuwe servicecontracten Regio Noord, West en Midden Nederland; Sla’s/Kpi’s
-ICT applicaties omtrent systemen en KCC (call center-applicatie)
-werkprocessen service, projecten en zelfstandig opstarten projecten
-optimale samenwerking werkprocessen tussen afdelingen service, logistiek, administratie, advies, planning (regio/klantvestigingen Amsterdam/Alkmaar/Alphen/Leiden/Rijnland/Nieuwegein)
-analyseren en managementrapportages opstellen

-Projecten:
*Digitalisering planning WMO service/logistiek proces (papierloos werken bij Welzorg Nederland)
Implementeren van mobile field service (MFS, digitale planning programma’s) voor het klantcontactcentrum op de regiovestigingen en de buitendienst (PDA’s) in de Regio’s:
-Klant Contactcentrum (KCC) Noord-West Nederland
-KCC Midden Nederland
-KCC Zuid-West Nederland
-KCC Zuid-Oost Nederland
-Training en ontwikkeling van medewerkers in bovenstaande regio’s met betrekking tot het WMO serviceproces in Nederland
-Implementeren van PDA’s voor de gehele buitendienst Regio Noord-West en Midden Nederland

*Ontwikkelen en implementeren van een technisch digitaal belscript voor de afdeling klantenservice op de Regio Vestiging. Training&ontwikkeling in het kader van productkennis en klantgericht handelen.

2010-2011
Bedrijf: TNT MAIL PRODUCTIE (POST NL)
Functie: a.i. Teamleider Collectie service/logistiek Amsterdam e.o.(Reorganisatie)
Functieomschrijving:
* Algemeen:- primair verantwoordelijk voor service/logistiek productieproces (70 fte) voor afdelingen facturatie, intern transport, expeditie (alle inkomende/uitgaande post en mailings van particulieren en bedrijven). Secundair planning klein vervoer (55 fte) en 30 fte verkoopmedewerkers retail
* HR beleid; ziekteverzuim (preventie,administratie, overleg bedrijfsarts,wet poortwachter),
beoordeling/functioneringsgesprekken, in/uitstroom personeel, werkoverleg, goed/slecht gesprekken,aanname/ontslag, training en ontwikkeling, werving, sollicitatiegesprekken, begeleiding leerlingen via BBL traject, verlof/vakantieplanning
* Bewaken en verantwoordelijk voor alle Kpi’s/Sla’s
* Training&ontwikkeling medewerkers mbt productkennis en service
* Afnemen van kennistesten bij medewerkers
* Verantwoordelijk voor auditproof vestiging, KAM, personeel hierop aansturen
* Projecten:
- ontwerp lay-out en implementatie introductieboek “Welkom bij TNT” voor nieuw personeel (inwerktraject nieuw personeel)
- workshop met betrekking tot psychosociale arbeidsbelasting
- ontwikkelen en implementatie nieuw digitaal planningstool personeel


2007-2010
Bedrijf: Zelfstandig Project, renovatieproject gerealiseerd omtrent appartementen en verhuur
Functie: Projectleider renovatie/onderhoud/verhuur en beheer
Functieomschrijving:
* Renovatie/onderhoud en verhuur appartementen:
-leiding geven aan team ter realisatie renovatie en verhuur appartementen
-verhuur/onderhoud appartementen
-contracten verhuur appartementen
-contacten bewoners/huurders

1998-2009
Bedrijf: Holland Casino Eindhoven en Amsterdam
Functie: Hospitality;Barman-Kelner, Croupier, Marketing & Communicatie, sales, projecten, Lid OC (onderdeelcommissie, OR, ondernemingsraad)
Functieomschrijving:
* Marketing/Communicatie & Sales:
-verantwoordelijk voor sales en marketing activiteiten, voorbereidend en coördinerend
*Projecten:
-Marketing: ontwerp lay-out en implementatie spel introductieboekjes voor 12 Holland Casino’s in Nederland omtrent alle spelen voor “first time visitors”.
- integratie gerealiseerd van de afdeling Food & Beverage in Holland Casino Eindhoven
* Barman/Kelner/Croupier:
- service (hospitality) food & beverage/spelleiding in Holland Casino

1995-1998
Bedrijven: Congrescentrum De Gouden Leeuw, Kwalitaria Knapen, Restaurant De zwaan
Functies: Bedrijfsleider congrescentrum, 1e medewerker, gastheer
Functieomschrijving:
-Verantwoordelijk voor alle horeca aangelegenheden binnen de vestiging

Opleidingen:
1989-1993 MAVO
1993-1995 MDGO verpleegkunde
1995-1996 R.I.B.V Middelbare Horeca/Hotelschool (hospitality)
1999-1999 Opleiding Croupier Black-Jack/Poker (hospitality)


2012-2013
*Opleidingsinstituut ITASC (Management Development Program focus op P&O HRM)
1;visie&strategie, (diverse organisatiestructuren en vormen)
2;model situationeel leidinggeven, (verschillende competenties en niveaus van medewerkers en deze bepalen, diverse leidinggevenden en managementstijlen, communicatie (DISC), sturing en ondersteuning). Training&Ontwikkeling medewerkers
3;HR instrumenten, methodiek sollicitatiegesprekken, MatchQ Assessmentmethode (werving&selectie, ontwikkeling), functionering- en beoordelingsgesprekken, POP, verzuim en corrigerende gesprekken,dossiervorming,verzuim- noodzaak/behoefte/gelegenheid/terugkeerdrempel, in/door/uitstroom
4;communicatiestijlen, (DISC), praktijk op module 2, 3 en 4
5;finance,
6;persoonlijke effectiviteit
7;projectmatig werken, projectmanagement, opbouw van businessplan en project
8;gesprekstechnieken, (praktijk op module 2, 3 en 4)
9;klantgerichtheid en klachtafhandeling,
10;Examen, Business Plan, Projectplan en Presentatie

Trainingen/cursussen:
- HR Wet Poortwachter, verzuim en casemanagement (diverse trainingen gevolgd)
-Certificaat Leermeester
- CCS, Call Center Supervision application training (diverse trainingen gevolgd )
- PBK Preventie Beleid Kansspel Verslaving
- WID/MOT (Wet Identificatie bij Dienstverlening en de wet Melding Ongebruikelijke Transacties)
- SVH Hospitality; Gastheerschap, klantgericht en gastgericht werken, training&ontwikkeling nieuwe medewerkers
- Workshop Heineken Experience:
* De kracht van Kwaliteit (commercieel een goed product neerzetten)
* Meer business, kwaliteitsverbetering, servicegerichtheid, publiciteit en concurrerend



Computervaardigheden en talenkennis:
- Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Windows XP, Windows 7

-Software kennis:
- Oracle, HR-ESS, HR-MSS, Tredin Track&Verzuim, ADP-Online Workforce, Harmony, Alladin
- Apex klantensoftware
- Tensing mobile field services (digitale planning en gebruik PDA’s buitendienst)
- Fleetwin
-Websites maken, App’s maken

-Talen: Nederlands, Engels en Duits

Opleiding interimmanager

-Managementopleiding
-Hospitality
-HBO+ werk/denkniveau

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :