Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim-manager, teamleider, consultant

Interim-manager, teamleider, consultant

Werkervaring interimmanager

RELEVANTE PROJECTEN EN WERKERVARING

Eigenaar Consultancy
Januari 2014-heden
Project White Label i.s.m. DITS Group (2014)
Opzet van White Label / Quick Scan voor bedrijven en organisaties m.b.t. IT en Klant-interactie-prestatie. Hiermee kunnen bedrijven, afdelingen en teams gratis, snel en eenvoudig een globaal beeld krijgen van hun prestatie, kwaliteiten en verbeterkansen.


Teammanager eerste-lijns-klantcontactcenter voor intermediair | AEGON
Mei 2010- juli 2013
Competenties: callcenter management, coaching, visie, procesmanagement, organisatiebewustzijn, organiseren, omgaan met weerstand, situationeel leiderschap
Managen en coachen van team van 20 service medewerkers particuliere en zakelijke schadeverzekeringen; o.a. werving&selectie, HR-cyclus.
Operationeel management Service Team Schade Particulier.
Budgetbeheer.
Opzetten, ontwikkelen en begeleiden afdelingsplan 2010/2011/2012
Verantwoordelijk voor opzetten en management Service Team Zakelijk (5FTE).
Als Lean Six Sigma Black Belt projecten binnen de schadeketen begeleid met betrekking tot kostenreductie, klanttevredenheid en klanttevredenheid.


Coördinator Management Informatie eerste-lijns-klantcontactcenter voor intermediair| AEGON
Maart 2009- mei 2010
Competenties: analyseren, projectmanagement, consulting, process improvement
Opzetten verscheidene data-analyse rapportages over klantcontact ten einde processen beter aan te laten sluiten op de klantbehoefte en het doen van verbetervoorstellen op afdelings- en ketenniveau.
Verscheidene projecten binnen de schadeketen geleid met als resultaat een callreductie van 33% (kostenreductie E250.000,- per jaar) en Net Promotor Score +42.


Coördinator Kennis & Kwaliteit eerste-lijns-klantcontactcenter voor intermediair| AEGON
November 2007-mei 2010
Competenties: visie, organiseren, analyseren, projectmanagement, consulting
Opzet van kwaliteitstraject binnen het Service Team AEGON Schade, geheel gedraaid door en voor medewerkers teneinde de kwaliteit en het kennisniveau te vergroten. In deze periode steeg het oplossend vermogen van 80% naar 96% en de klanttevredenheid van een 6 (2007) naar een 8 (2009). Dit leidde tot een kostenbesparing van E75.000,- p/j (2 FTE).


Opleiding interimmanager

Managementwetenschappen (Open Universiteit)
2013
bachelor managementwetenschappen
Nog bezig


AD(H)D-coaching (CIVAS)
2014
Cursus coaching voor mensen specifiek met ADHD en ADD.
Nog bezig.

TSI Consultant Gedrag&Drijfveren (TTSI Benelux)
2013
Mensen succesvol laten zijn vanuit hun gedrag en motivatie.
Certificaat behaald (9,3/10)

Lean Six Sigma Black Belt (IBIS Universiteit van Amsterdam)
2011
Lean Six Sigma projecten zorgen voor een duurzame verbetering van het bedrijfsresultaat vanuit de organisatieprocessen. Voltooiing traject na white/yellow/orange belt behaald te hebben.
Opleiding behaald (6,5)

AEGON Young Potential (2009-2010) en Potential (2010-2011) traject (AEGON NV)
2009-2011
Coaching en begeleiding van (young) potentials door AEGON op gebieden als persoonlijke effectiviteit, leiderschap en cultuurverandering.


VWO (Mgr. Frencken College Oosterhout)
2000
Diploma behaald:
Nederlands (8), Engels (8), Economie 1 (6), Wiskunde A (6), Duits (7), Frans (7), Geschiedenis (8).

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Competenties: Situationeel Leiderschap, Management, Coaching , Procesmanagement, Organiseren, Besluit nemen, Visie ontwikkelen, Omgaan met weerstand, Innovatief

Talenkennis interimmanager

Gesproken:
Nederlands (moedertaal), Engels (vloeiend), Duits (goed), Frans (matig).

Geschreven:
Nederlands (moedertaal), Engels (vloeiend), Duits (zeer goed), Frans (redelijk).

Overig

PROFIEL
-Interim-management en change-consultancy met als expertisegebied callcentermanagement en klantcontactorganisaties (Lean Six Sigma Black Belt, TSI-consultant Gedrag&Drijfveren, team- en individuele coaching);
-Competenties: Situationeel Leiderschap, Management, Coaching , Procesmanagement, Organiseren, Besluit nemen, Visie ontwikkelen, Omgaan met weerstand, Innovatief
- Biedt interim-management in opdrachten als het opzetten en borging van een klantcontact of customer service center; tijdelijk teammanagement, verhoging teameffectiviteit.
-Biedt consultancy in process management en process improvement; verbeteren en borgen van verbetering op klanttevredenheid, efficiëntie, doorlooptijd, kosten- en FTE-besparing en klantloyaliteit.
-Geeft Lean Six Sigma white/yellow belt trainingen en Customer Experience workshops
- Levert resultaat op gebied van samenwerking, klantbewustzijn, teameffectiviteit, medewerkerstevredenheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit en efficiency;
- Verbindt mens en organisatieprocessen vanuit klantervaring


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :