Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Projectmanager

Projectmanager

Werkervaring interimmanager

Okt 2005 – Feb 2007 Projectleider Planon, Ministerie van VROM
Implementeren Planon Facility Office en –Net binnen de organisatie. Leiding over traject van procesbeschrijvingen tot en met inrichting FacilityNet voor alle Vrom-medewerkers, die via intranet calls/aanvragen kunnen inschieten. Verantwoordelijk voor Planon over de gehele breedte: (landelijke) bereikbaarheid netwerk, back-ups, inrichting servers, inrichting Database en customizing programma (velden, schermen, routinematige scripts, import en exports) en inrichting FacilityNet en opstellen managementrapportages.

Aug 2003 – Aug 2005 Trainer/coach, TMP Hudson
Begeleiden van hoger opgeleide uitkeringsgerechtigden binnen fase 2 reïntegratietrajecten van het UWV. Het verzorgen van het gehele scala aan ondersteuning aan cliënten ten behoeve van de terugkeer in het arbeidsproces: individuele coaching, groepscoaching, trainingen (o.a. assertiviteit, interview, sollicitatieskills) en jobhunting.

Jan 2003 – Aug 2003 Projectleider ICT en Facilities, HSP
Opzetten facilitaire dienstverlening en automatisering, waaronder brandveiligheid, onderhoud, catering en informatiesystemen en netwerk in bedrijfspand waar dagelijks middelbare scholieren huiswerkbegeleiding, examentraining en bijles krijgen. Ontwikkelen van databases /informatiesystemen en trainen van medewerkers en scholieren in de nieuwe systemen.

Sept 2000 – Okt 2002 Hoofd Facilitair Bedrijf, CAOP
Leiding geven aan 60 mensen verdeeld over 9 teams: dtp, repro, administratie, postkamer, receptie, office management, beveiliging, interieur verzorging en catering. Lid MT. Verantwoordelijk voor: personeelsbeleid, budget, tactische en strategische planning, beveiliging, onderhoud en renovatie gebouwen, procesbewaking en -verbetering, afstemming automatisering en positionering afdeling door o.a. intranet/internet. Doorgevoerde reorganisaties hebben geleid tot een efficiëntere afdeling met een betere samenwerking tussen de teams binnen de afdeling en tussen de afdeling en de rest van de organisatie en externe partijen; op personeelsgebied zijn functionerings- en beoordelingsgesprekken, functiewaardering, arbobeleid en human development trajecten doorgevoerd.



Sept 1998 – Sept 2000 Hoofd Systeemontwikkeling, CAOP
Projectleiding, ontwerper en medeontwikkelaar inhouse ontwikkelde informatiesystemen: website, intranet, databases, web-enabled toepassingen. Tactische en strategische planning t.a.v. informatiesystemen, aansturen interne en externe ontwikkelaars, contact met leveranciers en derden voor uitbestede projecten, verantwoordelijk voor onderhoud, functioneel beheer en budget, procesanalyses en -verbeteringen. Opzetten interne projectorganisatie ten aanzien van contentmanagement, autorisaties en contact met partners in de publieke sector.

Jan 1997 – Sep 1998 Trainer/Ontwikkelaar/Eigenaar, Automatisch Goed
Docent computerapplicaties en besturings- en informatiesystemen voor bedrijven en o.a. jongerenproject gemeente Rotterdam; ontwikkelen macro's, add-ins en trainingen, schrijven handleidingen. In samenwerking met de diverse organisaties behoefte bepalen en van daaruit ontwikkelen custom made trainingen en cursusmateriaal

Jan 1996 – Jan 1997 Projectleider Culinaire Software, Domus Software BV
Leiding over diverse 'digitale' projecten op culinair gebied: Cd-rom's voor de consumenten- en zakelijke markt, internetprojecten, videoprojecten, o.a. i.s.m. Joop Braakhekke. Doorontwikkelen databases gerechten/recepten en ontsluiting informatie via het internet.








Opleiding interimmanager

Technische Bedrijfskunde aan de TU Eindhoven, diploma behaald in 1994
Atheneum Bèta aan de RSG Brielle, diploma behaald in 1987
Opleidingen en cursussen
Arbeidspsychologie Basis I en II aan de UVA Amsterdam
SRM Schrijven PR en –voorlichtingsteksten
Ambi HSB I, II en III, systeemontwikkeling en –ontwerp
FilemakerPro Expert databaseontwikkeling en programmeren
Interne opleidingen CAOP: projectmanagement en personeelsmanagement
Beoordelen Personeel, door CGE&Y

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Mac OS t/m OSX, Windows 3 t/m XP, MS Office Word, Excel, PowerPoint
FilemakerPro, MS Access, (My)SQL, Planon Facility Office en Net, diverse browsers, Dreamweaver, Flash, Macromedia, Adobe Illustrator, Photoshop, Image, MS Project, diverse bedrijfsspecifieke applicaties. Algemene kennis netwerken, Citrix, html, php, databases, web-enabled applicaties, Webobjects. Oracle, ITIL.



Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels : lezen, schrijven, spreken – zeer goed
Frans, Duits : lezen, schrijven, spreken – goed

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :