Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Teamleider Financiele Administratie

Teamleider Financiele Administratie

Werkervaring interimmanager

1 april 2002 – heden Delta Lloyd Verzekeringen NV
Van 1 februari 2008 – 29 april 2008
Functie: Interim Senior medewerker Financiële Administratie
Taken en bevoegdheden:
Opstellen procesbeschrijving Gesepareerde beleggingsdepots en uitzoeken bijbehorende verschillen. Vervolg deelname project verbeteren procesgang Geldverkeer.
Ervaring met Excel, diverse boekhoudpakketen, Word, Power Point.

Van 15 januari 2005 – 31 januari 2008:
Functie: Senior (projectmedewerker) Financiële Administratie
Taken en bevoegdheden:
Zorgdragen voor opstellen maandelijkse balansdossiers inclusief managementrapportages inclusief risico-inschatting voor onderdeel DL Leven (1,4 miljard premie-inkomen, 1 miljoen verzekeringen), aansturen 5 medewerkers.
Het aanspreekpunt binnen Delta Lloyd Verzekeringen voor de opstellen van boekingsgangen voor het grootboek bij nieuwe of wijzigingen in (polis-)administraties door deelname in projecten (o.a. Optimaliseren Geldverkeer, aansluiting nieuwe uitkeringsmodule).
Bijdragen aan verbeteringen binnen de afdeling door deelname aan interne projecten en kennisoverdracht naar collega´s. Onderhouden contacten interne accountant.
Ondersteunen en adviseren teamleider en management eigen afdeling en andere afdelingen, o.a. over nieuwe projecten, prioritering werkzaamheden.

Van 1 april 2002 – 15 januari 2005:
Functie: Senior medewerker Verslaglegging
Taken en bevoegdheden:
Eindverantwoordelijk voor de consolidatie, rapportage en de aansturing van het onderdeel DL Leven (4 medewerkers). Opstellen van interne (maand- en kwartaalrapportages) en externe rapportages (jaarrekening en WTV). Onderhouden contacten met externe accountant.
Deelname in diverse groepsbrede projecten met betrekking tot financiële verslaglegging en administratie, met name opzetten nieuw (IFRS) grootboek voor Delta Lloyd en Ohra en conversie van bestaand grootboek naar nieuw grootboek.

1 december 1999 - 1 april 2002 DSB Groep NV (financiële dienstverlener met 1.500 medewerkers)
Functie: Hoofd financiële administratie
Taken en bevoegdheden: Verzorgen van de financiële administratie van 30 vennootschappen ten behoeve van de maandelijkse managementinformatie, opstellen van diverse jaarrekeningen en publicatiestukken, leiding geven aan 10 medewerkers.

1 september 1999 - 30 november 1999 Bureau Mr J.P.Chr. de Vries (een secretarieel bureau met 60 medewerkers)
Functie: hoofd administratie
Taken en bevoegdheden: Verzorgen van tussentijdse rapportages, aangiftes OB en LB, coderen ontvangen rekeningen en andere boekingsstukken, verzorgen van salarisadministratie, leiding geven aan één medewerker.

1 september 1995 - 31 augustus 1999
PricewaterhouseCoopers N.V. (Van september 1995 t/m augustus 1998 te Almere, daarna van augustus 1998 t/m augustus 1999 te Alkmaar.)
Functie: (Assistent) Accountant
Taken en bevoegdheden: Werkzaam voor klanten in diverse branches. Taken en bevoegdheden: Zelfstandig uitvoeren van beoordeling- en samenstellingopdrachten m.b.t. jaarrekeningen en het leidinggeven aan assistenten.
Verrichten van controlewerkzaamheden en begeleiden van de werkzaamheden van assistenten binnen een team t.b.v. controleopdrachten.

Opleiding interimmanager

September 2007 – heden Hoofdopleiding Bedrijfskunde,
2 jarige opleiding bij het IBO te Leusden
September 1996 - juni 1999 Vrije Universiteit Amsterdam, post doctorale Accountancy
Externe Verslaggeving en schriftelijk examen Administratieve Organisatie behaald. In juni 1999 de studie beëindigd omdat het niet mogelijk was deze studie te combineren met werk buiten de accountancy in verband met stageverplichting.
September 1995 - juni 1996 Hogeschool Holland. Studierichting Accountancy
Deeltijd, Certificerende bevoegdheid Accountant Administratieconsulent behaald in juni 1996.
Augustus 1991 - juli 1995 HEAO Alkmaar. Studierichting Accountancy.
Diploma voor zowel Administratieconsulent als eerste fase Register Accountant behaald in juli 1995.
Augustus 1990 - 1991 Faculteit voor informatie en communicatie
Studierichting Boekhandel en uitgeverij. Propedeuse behaald in juni 1991.
Augustus 1984 - 1990 Oscar Romero, R.K. scholengemeenschap, VWO
Diploma behaald in 1990.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Flexibel, doorzetter, aandacht voor mensen en resultaat

Talenkennis interimmanager

Nederlands goed, Engels redelijk

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :